حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی اس 10 حدود نمایشگاه CES 2019 و موبایل منعطف سامسونگ حدود MWC 2019 رونمایی خواهند شد

نوشته

5 سال قبل | 4 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

می گویند تاریخ خود را تکرار می کند و همینطور است، حداقل درباره شایعات موبایل های سامسونگ! هر سال قرار است که پرچمدار بعدی کمی زودتر معرفی شود، حسگر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر داشته باشد و حتی نسخه با نمایشگر منعطف نیز همراه آن باشد اما حقیقت این است که برای سال هاست که به خصوص اولین مورد آن هرگز اتفاق نیفتاده است! این بار این شایعه برای پرچمدارهای بعدی سامسونگ دوباره عنوان شده و می گوید که گلکسی اس 10 حدود نمایشگاه CES 2019 و موبایل منعطف سامسونگ حدود MWC 2019 رونمایی خواهند شد! در ادامه با ترنجی همراه باشید تا در این زمینه صحبت کنیم.

شاید سامسونگ بعضی سال های معرفی پرچمدار نیمه اول سال خود را چند هفته ای پس از نمایشگاه MWC 2018 انجام داده باشد اما تا کنون موردی برای معرفی در نمایشگاه CES وجود نداشته است. البته عموما هر سال گقته می شود که شاید این اتفاق رخ بدهد و گلکسی اس بعدی در نمایشگاه CES رونمایی شود که اینطور نمی شود! این بار نیز در گزارشی که از کره جنوبی منتشر شده است می شنویم که گلکسی اس 10 در نمایشگاه CES 2019 رونمایی خواهد شد. به نظر ما حتی اگر سامسونگ بخواهد پرچمدار خود را زودتر معرفی کند، این کار را درون نمایشگر CES 2019 انجام نداده و کنفرانس مجزا برای آن برپا خواهد کرد.

همچنین گفته می شود شایعه طولانی مدت موبایل منعطف سامسونگ شاید در نمایشگاه MWC 2019 که دو ماه پس از نمایشگاه CES 2019 برگزار می شود، رونمایی می شود. چندی پیش مدیرعامل سامسونگ گفته بود که ما روی موبایل منعطف خود سخت در تلاش هستیم تا این دستگاه صرفا یک خروجی نمادین نبوده و واقعا کاربردی باشد!

شما چطور فکر می کنید؟ تاریخ معرفی گلکسی اس 10 کی خواهد بود؟ به موبایل منعطف سامسونگ امیدوار هستید؟ قطعا می دانیم که فرم فکتور بعدی موبایل ها به صورت منعطف خواهد بود اما اینکه نگاه کدام شرکت به عنوان مبنا به شمار برود، مشخص نیست اما یک پاسخ قطعا ته ذهن شما سو سو می زند که بوی سیب می دهد!

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Yas

سلام ب تیم زحمتکش و مخاطبان همیشه حاضره ترنجی
من فکر میکنم این دستگاه منعطف سامسونگ ؛
احتمالا یه دستگاه فوق العاده باشه که سامسونگ میخواد ب عنوان دهمین سالگرد سری اس همه نوآوری‌هاش و (چیزی دقیقا شبیه آیفون ۱۰ اپل )
پیاده کنه و گلکسی اس۱۰ هم ب عنوان یک پرچمدار تمام عیار مثل ایفون ۸و ۸پلاس کنار این دستگاه منعطف معرفی بشن
این احتمال بنظر من ۹۹ درصد امکان داره چون ۱۰مین سالگرد هست و سامسونگ باید خودی نشون بده
با تشکر ?

BeFair

سلام به روی ماهت داداش
موافقم بات

Peiman

به احتمال زیاد همین اتفاق که شما گفتی می افته .

BeFair

من فکر نکنم زودتر معرفی کنه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)