حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت iOS 11.3 به صورت رسمی و نهایی عرضه شد

نوشته

6 سال قبل | 9 دیدگاه | iOS، اپل

بله، دو ماه پیش بود که در ترنجی خواندیم آپدیت iOS 11.3 با انیموجی های جدید و غیرفعال کردن کند شدن آیفون های قدیمی ارایه می شود و حالا وقت آن رسیده که اپل این آپدیت مهم را عرضه کند. اما چرا مهم؟ در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آپدیت iOS 11.3 بیشتر صحبت کنیم.

انیموجی جدید اژدها

انیموجی جدید اژدها

اگر بخواهیم خیلی خونسرد و طبیعی از اهمیت توانایی برطرف کردن کند شدن آیفون های قدیمی بگذریم (!)‌ ابتدا باید 4 انیموجی جدید اضافه شده در iOS 11.3 را عنوان کنیم! 4 انیموجی جدید برای آیفون X عرضه شده که یکی از آن ها را در تصویر بالا شاهد هستید شامل اژدها، شیر، خرس و اسکلت می شود.

اما مهم ترین ویژگی iOS 11.3 را قطعا می توان برطرف کردن کند شدن آیفون های قدیمی دانست. موضوعی که به صورت عمدی توسط اپل انجام می شد و دلیل آن مستهلک بودن باتری آیفون های قدیمی عنوان شده بود. سپس خواندیم که کندشدن آیفون های قدیمی برای اپل گران تمام خواهد شد و پیگیری شکایت ها در فرانسه شد گرفت تا تیم کوک رسما عنوان کرد که کند شدن آیفون قدیمی پس از آپدیت جدید iOS قابل جبران است. حالا شاهد عرضه آن آپدیت هستیم. یک ماه پیش بود که با قابلیت Battery Health یا سلامت باتری iOS 11.3 آشنا شدیم و حالا این قابلیت به صورت رسمی به همه آیفون ها اضافه شده است اما هنوز در مرحله آزمایشی است.

قابلیت Battery Health آیفون

قابلیت Battery Health آیفون

همچنین پیشرفت هایی در بخش AR یا همان واقعیت افزوده اضافه شده که به سبب آن سطوح عمودی مثل درب و دیوار نیز قابل شناسایی هستند و سطوح افقی با هوشمندی بیشتر شناسایی می شوند، مثلا سطوح گرد یا بیضوی افقی حالا راحت تر برای دستگاه قابل درک هستند. علاوه بر پیشرفت هایی در برنامه پایش سلامتی، قابلیت چت بیزنسی (صحبت متنی کسب و کارها) با کاربران از برنامه Message فراهم شده است. اگر به یاد داشته باشید چندی پیش واتس اپ بیزنس این قابلیت را اضافه کرد و حالا با اضافه کردن این قابلیت نیاز ارایه دهنده و مشتریان را از پلتفرم ثالث برطرف می کند.

همچنین مشکل قطع شدن مکرر کیبرد هوشمند اپل از آیپد نیز در آپدیت iOS 11.3 برطرف شده است. شما دستگاه iOS ی دارید؟ این آپدیت را انجام داده اید؟ نظر شما درباره این آپدیت چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
9 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ahmad

دوستان اگه کسی آیفون 10 داره چک کنه ببینه مدیریت رم با این آپدیت چطوری شده فکر کنم تغییری نکرده باشه

Peiman

من تحقیق کردم یکم ،برای ایفون تن تغییر محسوسی نداشته اما برای ایفون های قدیمی تر مثل آیفون ۵ اس و ۶ و ۶ اس تغییرات زیادی داشته و عملکرد به طرز محسوسی بهتر شده

Taha.n

من گوشیم ایفون 6sرو ابدیت کردم
ابدیت11.3 مشگل باک داره،بعد ابدیت با خود گوشی ریست میشه، ازت میخواد با ایتونز ریستور کنی،خلاصه مجبور میشی فلش بزنی

ahmad

آقای عطایی دست تنها این همه مطالبو میذارید؟

Peiman

آقای عطا.یی ماشاالله یه تنه سایت رو سرپا نگه داشتید . خسته نباشید

Peiman

https://youtu.be/Q_K0R99VN7I
آقای عطا.یی میتونید این ویدیو رو پوشش بدید مقایسه دوربین بین پی ۲۰ پرو و اس ۹ پلاس .

hamid reza

چیزی که من تو این بررسی دیدم کیفیت فوق العاده بهتر عکاسی پی ۲۰ پرو تو طول روز بود سلفی با اینکه ۲۴ مگا هستش ولی به پای سامسونگ نمیرسه و جزئیات خیلی کمتری داره تو فیلم برداری ۴k برنده اس۹ پلاس هست و دلیش که برام تعجب برانگیز بود آدم حس میکرد هواوی تو این رزولوشن لرزشگیرش غیر فعال هست تو فیلم برداریfhd هواوی تو جزئیات یکم بهتر بود زوم ۳x هواوی از زوم ۲x سامسونگ جزئیات بیشتر و شارپ تر بود تو اسلوموشن هم برتر سامسونگ بود بخاطر جزئیات بیشتر یه صحنه جالب قدرت نمایی دوربین هواوی رو نشان داد و اونم نمایش ابر ها بود که حتی میشد اونارو جدا از هم دید! در کل عملکرد دوربین p20 پرو پستی و بلندی زیادی داره دقیقا مثل میت ۱۰ پرو درمقابل اس۹ پلاس عملکردش یکنواخته

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)