حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قابلیت Battery Health یا سلامت باتری iOS 11.3 به صورت آزمایشی منتشر شد

نوشته

6 سال قبل | 3 دیدگاه | اپل، برترین‌های ترنجی

می دانیم که کند شدن آیفون های قدیمی با باتری مستهلک عمدا توسط اپل انجام می شود! پس از شکایات فراوان از اپل برای چنین عمل ناخوشایندی و فشار افکار عمومی، این شرکت تصمیم گرفت که در آپدیت بعدی کند شدن آیفون قدیمی پس از آپدیت جدید iOS قابل جبران باشد. در ترنجی خواندیم که آپدیت iOS 11.3 با انیموجی های جدید و غیرفعال کردن کند شدن آیفون های قدیمی ارایه می شود و حالا قابلیت Battery Health یا سلامت باتری iOS 11.3 به صورت آزمایشی منتشر شده است! در ادامه با ترنجی همراه باشید تا نگاهی به روش دیدن میزان خرابی باتری آیفون و قابلیت سلامت باتری داشته باشیم.

قابلیت سلامت باتری یا Battery Health ios 11.3

قابلیت سلامت باتری یا Battery Health ios 11.3

با وارد شدن به بخش باتری از قسمت تنظیمات، قابلیت Battery Health را شاهد هستیم. با ورود به آن به شما گفته می شود که چند درصد از حجم باتری شما باقی مانده است. اجازه بدهید قوانین بخش سلامت باتری آیفون در iOS 11.3 را با هم مرور کنیم:

  • در حالت پیش فرض حالت مدیریت عملکرد (کند شدن آیفون قدیمی شما با باتری مستهلک) غیر فعال است و موبایل شما در معرض خاموش شدن ناگهانی است.
  • حالت مدیریت عملکرد (کند شدن آیفون قدیمی شما با باتری مستهلک) پس از اولین خاموش شدن ناگهانی به صورت خودکار فعال می شود.
  • اگر شما حالت مدیریت عملکرد (کند شدن آیفون قدیمی شما با باتری مستهلک) را به صورت دستی غیر فعال کنید دوباره آن را به صورت دستی نمی توانید فعال کنید تا زمانی که دوباره موبایل شما به صورت ناگهانی خاموش شود! سپس به صورت خوکار روشن خواهد شد.

این قوانین کاملا بوی اپل می دهند و مشخص است اما حداقل می توان خوشحال بود که کنترلی روی کند شدن آیفون های قدیمی وجود دارد. در حالت عادی اگر باتری شما مستهلک نشده باشد، چنین قابلیتی کاملا بدون عملکرد است، همانند تصویر زیر:

دیدن میزان خرابی باتری آیفون

دیدن میزان خرابی باتری آیفون

اما اگر به صورت ناگهانی خاموش شود، حالت مدیریت عملکرد (کند شدن آیفون قدیمی شما با باتری مستهلک) فعال می شود و پیام زیر را می دهد:

این آیفون خاموش شدن غیر منتظره ای را تجربه کرده است، زیرا باتری قادر به ارائه توان ضروری نیست. مدیریت عملکرد برای جلوگیری از این اتفاق دوباره به کار گرفته شده است. غیرفعال کردن

دیدن میزان خرابی باتری آیفون

دیدن میزان خرابی باتری آیفون

این آیفون خاموش شدن غیر منتظره ای را تجربه کرده است، زیرا باتری قادر به ارائه توان ضروری ضروری نیست. شما مانع مدیریت عملکرد به صورت دستی شده اید.

دیدن میزان خرابی باتری آیفون

دیدن میزان خرابی باتری آیفون

شما نسخه آزمایشی iOS 11.3 را نصب کرده اید؟ نظر شما درباره این قابلیت چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
siavash-t

قابلیت خوبیه. امیدوارم تو گوشیهای دیگه هم ببینیمش.

Peiman

حالا خیلی بهتر شد

Mortazavi

این درسته.

ولی امیدوارم تو گوشی های اندرویدی نیاد
چون خودشون بعد دو سال کند میشن و نیازی نیست :))

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)