حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت iOS 15.0.1 و iPadOS 15.0.1 با هدف رفع باگ و افزایش امنیت ارائه شد

نوشته

2 سال قبل | 2 دیدگاه | iOS، آپدیت، اپل، اخبار

ما در ترنجی، از اخبار زیادی پیرامون باگ‌های موجود در iOS 15 صحبت کرده بودیم. این اخبار که سبب ایجاد بحث زیادی میان طرفداران اپل شده است، ناامید کننده هستند. اما اپل امروز بالأخره آپدیت iOS 15.0.1 و iPadOS 15.0.1 را ارائه شده است. این به روزرسانی، باگ‌های گزارش شده را رفع خواهد کرد.

آپدیت iOS 15.0.1 و iPadOS 15.0.1 رسماً از راه رسید

همان طور که گفتیم، در ترنجی برای شما از باگ‌های زیادی در خصوص محصولات تازه وارد اپل صحبت کرده‌ایم.

 

مشکل تاچ نمایشگر سری آیفون ١٣ و دیگر آیفون‌ها در iOS 15 گزارش شده است!

 

اما بالأخره به روزرسانی برای رفع این باگ‌ها ارائه شده است. به گزارش Macrumors، به روزرسانی iOS 15.0.1 و iPadOS 15.0.1 به صورت رایگان و عمومی در دسترس کاربران قرار گرفته است. اگر دستگاهی دارید که هم اکنون iOS 15 بر روی آن نصب شده است، می‌توانید یکی از دریافت کنندگان رسمی iOS 15.0.1 باشید! تنها کافی است تا وارد تنظیمات آیفون و یا آیپد خود شوید و در نهایت، این به روزرسانی جدید را بارگیری کنید. این به روزرسانی، قرار است تا مشکلی که برای کاربران Apple Watch با آیفون ١٣ پیش آمده بود را مرتفع کند.

بر اساس گزارشات، بسیاری از کاربران اپل واچ نتوانسته‌اند با آیفون ١٣ خود، از قابلیت بازگشایی گوشی با ماسک استفاده کنند. ظاهراً افرادی که قصد داشته‌اند از این ویژگی بهره گیری کنند، با پیغام خطایی مواجه شده‌اند. این پیغام، در مورد مشکل در ارتباط با اپل واچ بوده است.

اپل پس از بروز گسترده این مشکل، قول داد تا آن را برطرف کند. همچنین این اتفاق دیگر در بتای iOS 15.1 رخ نداده است. در همین حین، به روزرسانی iOS 15.0.1 می‌تواند مشکل پر نشان دادن اشتباه حافظه را تسکین دهد. در کنار آن، رفع باگ آغاز تمرینات ناگهانی برای سرویس +Fitness کاربران اپل واچ نیز ارائه شده است. به طور کلی، این به روزرسانی شامل تغییرات زیر است:

– رفع باگ کار نکردن قفل گشایی آیفون ١٣ با استفاده از اپل واچ و پوشش ماسک

– رفع باگ پر نشان دادن حافظه به صورت اشتباه

– رفع باگ آغاز شدن مدیتیشن‌های صوتی به صورت ناگهانی و ناخواسته برای کاربران سرویس +Fitness اپل واچ

اپل در کنار ارائه آپدیت iOS 15.0.1، به روزرسانی iPadOS 15.0.1 را نیز ارائه داده است. تغییرات موجود در iPadOS 15.0.1، با تغییرات نام برده یکسان است. همچنین کوپرتینویی‌ها به صورت رسمی اعلام کرده‌اند در حال برنامه ریزی برای رفع اشکال Core Animation هستند. مشکل آن، این است که برخی از برنامه‌ها با رفرش ریت ١٢٠ هرتزی به اجرا در نمی‌آیند.

نظر شما در مورد این به روزرسانی جدید چیست؟ آیا شما آن را دریافت کرده‌اید؟ تا به حال با باگ‌های مورد اشاره مواجه شده‌اید؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Farcry

فکر نکنم از از اعلام باگ ««نشان دادن حافظه به صورت اشتباه»» و بقیه باگ ها یک هفته هم گذشته باشه که الان اپل سریع اومد برای رفع اونها یه آپدیت داده.
کل سیستم عامل ها و آپدیت هایی که منتشر میشن ممکنه باگ داشته باشن (چه سیستم عامل سنگین باشه چه سبک) و ربطی نداره این موضوع برای ios باشه یا اندروید یا ویندوز و……
ولی خب هر شرکتی که برای رفع اون باگ سریع آپدیت بده میتونه کاربر رو به پشتیبانی خوب امیدوار کنه
البته الان mephsa میاد یه چیز دیگه میگه!

نیما عرفانی

اپل تو دادن آپدیت های رفع باگ سابقه ی بسیار درخشانی داره و ثابت شده ست… به هرحال یکی از میراث هایی که از زمان استیو جابز فقید به جا گذاشته شد و تا به حال هم باقی مونده ؛ اصلی ترین تفاوت و نقطه عطفش در قیاس با سایر برندها و رقباست بالأخص گوگل ؛ یعنی همین جدیت در فراهم کردن تجربه ی کاربری بی بدیل نرم افزاریه👌حالا یکپارچگی و بهینگی تحسین برانگیز و سینک فوق العادهٔ سخت افزاراش با نرم افزارش جای خود داره…

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️