حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت اندروید نسبت به آپدیت‌های iOS برای کاربران جذاب‌تر است

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | Android، iOS، آپدیت، اخبار

به روزرسانی‌ها، بخشی مهم از هر سیستم عامل هستند و مشخصاً هر سیستم عاملی که به طور مرتب پشتیبانی نمی‌شود، با یک سیستم عامل مرده تفاوت خاصی ندارد! به همین ترتیب، آپدیت اندروید و آپدیت iOS، بخشی از این دو سیستم عامل هستند. حال به نظر می‌رسد که به روزرسانی‌های اندروید، برای کاربران جذاب‌تر است.

آپدیت اندروید نسبت به آپدیت‌های iOS برای کاربران از جذابیت بیشتری برخوردار است

دیروز در مورد توقف انتشار آپدیت امنیتی iOS 14 و آمار کاربران iOS گفتیم.

 

توقف انتشار آپدیت امنیتی iOS 14 اپل برای اجبار به نصب iOS 15

 

به نقل از Android Authority، یکی از پارامترهایی که iOS و اندروید را از یکدیگر متمایز می‌کند، بخش پشتیبانی نرم افزاری است. به طور کلی، گوشی‌های اندرویدی نسبت به آیفون‌ها، به روزرسانی‌های کم‌تری را در طول عمرشان دریافت می‌کنند. از طرف دیگر، کاربران آیفون معمولاً با پشتیبانی حدوداً ۵ ساله آیفون‌های خود توسط اپل مواجه می‌شوند.

اما با این توصیفات، احساس کاربران نسبت به این به روزرسانی‌ها دقیقاً به چه صورت است؟ سؤال دیگر، این است که علاقیات و عادات کاربران در مورد آپدیت جدید در اندروید و iOS چیست؟ خب، این چیزی است که Router Network در نظرسنجی اخیرش که در آن ١,٠٠٠ کاربر شرکت کرده‌اند، به اشتراک گذاشته است.

این مؤسسه در تحقیقات خود متوجه شده است که کاربران اندرویدی که مورد بررسی قرار گرفته‌اند، علاقه زیادی به به روزرسانی‌های نرم افزاری جدید دارند. این رابطه در مورد کاربران iOS، کم‌تر صادق است. در واقع، تعداد بستری از کاربران iOS نسبت به اندرویدی‌ها، به روزرسانی‌های نرم افزاری را در زمان دیرتر نصب می‌کنند. اجازه بدهید تا نگاهی به دقیق به این آمار و ارقام داشته باشیم.

نموداری که در حال تماشای آن هستید، نشان می‌دهد که بیشتر کاربران اندرویدی، جدیدترین نسخه‌های نرم افزار را بر روی دستگاه خود نصب می‌کنند. همچنین این مؤسسه دریافته است که کسانی که آپدیت‌های اندروید را نصب می‌کنند، بیشتر از نصب کنندگان آپدیت جدید iOS رضایتمند هستند.

نکته جالب در مورد این تحقیقات، این است که تمام شرکت کنندگان آن، کاربر گوشی‌های سری Galaxy S سامسونگ و یا آیفون اپل بوده‌اند. کاربران حاضر در این نظرسنجی، همگی اهل آمریکا بوده‌اند. بنابراین، خرید این گوشی‌ها در آن بازار، منطقی است.

شایان ذکر است که این تحقیقات، اطلاعات و جزئیات جالب دیگری را نیز به ما نشان می‌دهد. به عنوان مثال، ۹٨ درصد از کاربران دارای Galaxy S21، گفته بوده‌اند که از جدیدترین به روزرسانی اندروید روی گوشی خود استفاده می‌کنند؛ این در حالی است که همین آمار برای کاربران آیفون ١٣، به ٩١ درصد کاهش می‌یابد. همچنین کاربرانی که گوشی‌های آن‌ها جدیدتر است، تمایل بیشتری به نصب جدیدترین آپدیت‌ها دارند.

نظر شما در رابطه با این تحقیقات چیست؟ آیا شما به عنوان یک کاربر، از آپدیت گوشی اندروید و یا آیفون خود رضایت دارید یا خیر؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mehpsa

آیفون تو مدل های گوشیش تغییر پیدا نمیشه اون وقت شما توقع دارید تو آپدیت هاش تغییری باشه ؟ تنها چیزی که تو آپدیت آیفون عوض میشه عدد بعد از کلمه ios هست مثلا ios 13 بعد از آپدیت میشه ios14 ، مثل گوشی هاش که بعد از هر رونمایی فقط چندتا سنسور و متعلقاتش حذف میشن، با این روند چند سال دیگه میری ۱۱۰۰ دلار پول میدی و اپل فقط یوزر و پسورد اشتراک بهت میده

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️