حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آخرین آپدیت پیکسل واچ این ساعت را با مشکل تخلیه باتری مواجه کرده است

نوشته

1 هفته قبل | بدون دیدگاه | گوگل

دارندگان ساعت‌های پیکسل واچ یک مشکل غیرمنتظره را در دستگاه‌های خود گزارش داده‌اند. به گزارش کاربران، ساعت‌های پیکسل واچ 1 و 2، بعد از بروزرسانی امنیتی که به تازگی برای آن‌ها منتشر شده است، با مشکل تخلیه باتری مواجه شده‌اند.

احتملان به روزرسانی امنیتی ماه ژوئن باعث ایجاد مشکل تخلیه باتری پیکسل واچ شده است

به‌روزرسانی ماه ژوئن، اگرچه مملو از ویژگی‌های جدیدی مانند تشخیص تصادف خودرو و ویجت‌های جدید Google Home است. اما به نظر می‌رسد که یک اشکال پنهان را به همراه داشته است که بر عمر باتری ساعت‌ها تأثیر می‌گذارد. بر اساس این گزارش، چندین کاربر در Reddit و دیگر انجمن‌های آنلاین توضیح می‌دهند که باتری ساعت‌های پیکسل حتی اگر بیش از 80 درصد شارژ شوند، پس کمی پایش ورزش و تمرین با تخلیه شدیدی مواجه خواهند شد. این مشکل به پایش ورزش نیز محدود نمی‌شود، زیرا برخی از کاربران گزارش کرده‌اند که شارژ ساعت‌هایشان در طول شب به طور کامل خالی شده است.

در حالی که علت دقیق تخلیه باتری نامشخص است، اما به نظر می‌رسد که به آپدیت اشاره شده مرتبط باشد. برخی از کاربران با غیرفعال کردن ویژگی جدید تشخیص تصادف خودرو که از حسگرهای موجود در ساعت برای تشخیص ضربه ناگهانی و تغییرات حرکتی استفاده میکند، توانسته‌اند این مشکل را موقتاً حل کنند. غیرفعال کردن این ویژگی می‌تواند به طور قابل توجهی عمر باتری را بهبود بخشد، اما این مسئله به معنای کنار گذاشتن یکی از قابلیت‌های مهم ساعت می‌باشد.

تخلیه باتری پیکسل واچ

تا اطلاع ثانوی، پیکسل واچ خود را آپدیت نکنید!

اگر هنوز به‌روزرسانی ژوئن را روی پیکسل واچ خود نصب نکرده‌اید، توصیه می‌شود انجام این کار را تا زمان رفع مشکل مذکور به تعویق بیاندازید. اما اگر بروزرسانی را انجام داده‌اید و با مشکل باتری مواجه هستید، سعی کنید ساعت خود را چند بار راه اندازی مجدد کنید یا تشخیص تصادف خودرو را غیرفعال کنید. اگر مشکل همچنان پا بر جا بود، ممکن است لازم باشد منتظر وصله امنیتی بعدی باشید که به احتمال زیاد می‌تواند این اشکال را برطرف کند.

در حالی که مشکل تخلیه باتری، می‌تواند بسیار آزار دهنده نا‌امید کننده باشد، اما لازم به ذکر است که به روز رسانی نرم افزاری اغلب با باگ‌های غیرمنتظره‌ای همراه هستند. علاوه بر این، به نظر نمی‌رسد این مشکل روی تمامی کاربران تأثیر گذاشته باشد. در هر صورت گوگل به احتمال زیاد هرچه سریع‌تر یک به روزرسانی برای رفع این مشکل عرضه کند.

نظر شما درباره مشکل تخلیه باتری پیکسل واچ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علی ستاری‌فر