حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پیکسل واچ گوگل را در تیزر سمی این شرکت ببینید: اولین ساعت هوشمند Google

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | ساعت هوشمند، گوگل

چهار ماه پیش و در جریان کنفرانس Google I/O 2022 بود که گوگل به صورت رسمی عرضه Pixel Watch را تایید کرد. این ساعت هوشمند برای معرفی در پاییز امسال برنامه ریزی شده و امروز هم اولین روز پاییز در تقویم ماست. بیاید پیکسل واچ گوگل را در تیزر سمی این شرکت ببینید. محصولی که به عنوان اولین ساعت هوشمند Google باید خیلی از موارد پایه‌ای از نگاه گوگل به ساعت هوشمند را تبیین کند.

پیکسل واچ گوگل

پیکسل واچ گوگل

پیکسل واچ گوگل

عرضه محصولات Google اخیرا متفاوت شده‌اند. این شرکت از چند ماه جلوتر تصاویر رسمی محصولات خود را منتشر می کند. سپس آهسته آهسته اطلاعات دیگر را ارایه می کند و تا زمان معرفی رسمی یا عرضه به بازار شاید چندین ماه فاصله وجود داشته باشد. شاید با این ترفند گوگل می خواهد دست شایعات‌چی‌ها را ببندد، کسی چه می‌داند.

امروز زمان آن رسیده است که نگاهی بسیار بهتر به پیکسل واچ داشته باشیم. در تیزر رسمی منتشر شده توسط Google شما می توانید یک نگاه تقریبا کامل به ساعت هوشمند آن‌ها داشته باشید:

 

تقریبا همه چیز مشخص است و تنها موضوع ناشناخته‌ای که اینجا باقی می‌ماند آن است که حاشیه دایره‌ای ساعت چقدر بزرگ خواهد بود. حب با توجه به اینکه گوگل خیلی دوست دارد فقط واچ‌فیس‌های سیاه و سنگین را نشان دهد، حدس می‌زنیم این حاشیه باید “بزرگ” باشد اما خب امیدواریم در اشتباه باشیم.

بخش طراحی بسیار منحصر به فرد و بسیار عالی به نظر می رسد، اما یک حاشیه بزرگ آن ظاهر را بسیار خراب می کند.

شیشه گوریلا گلس پشت ساعت گوگل

شیشه گوریلا گلس پشت ساعت گوگل

اگر این تیزر را با دقت نگاه کنید، توجه شما به شیشه گوریلا گلس پشت ساعت گوگل نیز جلب می شود. با توجه به طراحی شیشه خمیده لبه جلو و فریم فلزی باریک بین شیشه پشت و جلو، به نظر می رسد که نمای لوکسی دارد.

سیستم اتصال بند اختصاصی نیز در این ویدیو تأیید می شود، بنابراین اگر امیدوار بودید مجموعه موجود خود از بندهای 20 یا 22 میلی متری را به این ساعت هوشمند وصل کنید، شانسی ندارید.

طبق شایعات، قیمت Pixel Watch حدود 250-350 یورو برای مدل Wi-Fi/Bluetooth و حدود 400 دلار برای مدل LTE است. همه چیز در عرض چند هفته مشخص خواهد شد.

نظر شما چیست؟‌ فکر می کنید گوگل در بازار ساعت‌های هوشمند می تواند موفق ظاهر شود؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)