حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اولین آپدیت زمان عرضه پیکسل واچ گوگل منتشر شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | آپدیت، اخبار، ساعت هوشمند، گوگل

همانطور که می‌دانید، گوگل به دنبال خلق یک اکوسیستم پویا و جامع، مدت‌ها پیش از ساعت هوشمند خود با نام پیکسل واچ پرده برداشت. این ساعت هوشمند به این دلیل که اولین اسمارت واچ گوگل محسوب می‌شود، بسیار مورد توجه قرار گرفت. اکنون نیز گویا اولین آپدیت زمان عرضه پیکسل واچ گوگل منتشر شده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

اولین آپدیت زمان عرضه پیکسل واچ گوگل منتشر شد

درست قبل از عرضه Pixel Watch گوگل در ۱۳ اکتبر، این ساعت یک آپدیت از گوگل دریافت کرده بود. حالا نیز نوبت یک آپدیت دیگر است که مربوط به زمان بعد از عرضه می‌شود. اخیرا، صفحه بازبینی پشتیبانی پیکسل واچ اعلام کرده است که این دستگاه شروع به دریافت اولین آپدیت پس از عرضه خود کرده است.  این کار از طریق به‌روزرسانی برنامه Pixel Watch انجام می‌شود که از امروز عرضه می‌شود و در چند هفته آینده ادامه خواهد داشت.

اولین آپدیت زمان عرضه پیکسل واچ گوگل

توجه داشته باشید که Pixel Watch از برنامه Wear OS استفاده نمی‌کند. گوگل می‌گوید که به‌روز رسانی نوامبر ۲۰۲۲ شامل رفع اشکال و بهبودهایی برای تجربه و ادغام با محصولات Fitbit است. صفحه پشتیبانی تغییرات اصلی صورت گرفته با این آپدیت جدید را مشخص کرده است که شامل موارد زیر می‌باشد:

فیت بیت

  • تنظیمات ادغام Fitbit اکنون در صفحه اصلی برنامه در دسترس است.
  • تنظیم Fitbit با یک ضربه از داخل برنامه Pixel Watch و به آسانی در دسترس است.
  • اطلاعات همگام سازی Fitbit از صفحه اصلی قابل دسترسی است.
  • رفع اشکال مربوط به راه اندازی eSim.

نکات و پشتیبانی

  • آموزش سه بعدی ساعت هم اکنون پس از OOBE در بخش «نکات و پشتیبانی» در دسترس است.

پس از نصب به‌روزرسانی، کاربران Pixel Watch باید با یک ضربه روی برنامه Pixel Watch، راه‌اندازی ادغام Fitbit را در دستگاه به شکلی آسان‌تر دنبال کنند. کسانی که Pixel Watch خود را راه‌اندازی می‌کنند، اکنون که باگ‌های مربوط به ویژگی سیم‌کارت جاسازی‌ شده (eSIM) از بین رفته‌اند، اتصال به ارائه‌ دهنده بی‌ سیم آن‌ها آسان‌تر است و آموزش سه بعدی ویژگی‌های Pixel Watch، که در اصل فقط در طول فرآیند راه‌اندازی ساعت در دسترس بود، در هر زمان (پس از نصب این آپدیت) برای مشاهده در دسترس خواهد بود.

اولین آپدیت زمان عرضه پیکسل واچ گوگل

به گفته خبرگزاری PhoneArena، در حالی که این به‌روزرسانی اکنون برای Pixel Watch در حال انتشار است، فورا در دسترس همه کاربران و در تمام مناطق قرار نخواهد گرفت. در واقع، این شرکت می‌گوید که ممکن است چند هفته طول بکشد تا این آپدیت به اپلیکیشن Pixel Watch روی گوشی شما برسد. برای بررسی آپدیت، برنامه Play Store را باز کنید و روی پروفایل دستگاه پیکسل خود یا پروفایل و حروف اول در سمت راست قسمت جستجو در بالای صفحه ضربه بزنید.

سپس روی Manage apps & device ضربه بزنید و در قسمت Updates available، روی دیدن جزئیات بزنید. فهرست برنامه Pixel Watch را مرور کنید و اگر در لیست قرار دارد، روی آن ضربه بزنید که عبارت «Update» در داخل آن قرار دارد. اگر در لیست نیست، بعدا این روند را دوباره امتحان کنید. نظر شما کاربران ترنجی درباره انتشار اولین آپدیت زمان عرضه پیکسل واچ گوگل چیست؟ آیا ساعت هوشمند گوگل را خریداری کرده‌اید؟!

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان