حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

طراحی پیکسل واچ گوگل به‌همراه بندهای مختلف آن بار دیگر فاش شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | ساعت هوشمند، شایعات، گوگل

به‌تازگی در چیزی که شاید بزرگ‌ترین افشاگری پیرامون پیکسل واچ گوگل تاکنون باشد، گالری کاملی از تصاویر رسمی، بندهای مختلف، واچ‌فیس‌های ساعت و پشتیبانی Fitbit به‌همراه طراحی کلی و ظاهر رابط کاربری این ساعت هوشمند به بیرون درز کرده است.

طراحی پیکسل واچ گوگل

این افشاگری که توسط OnLeaks در SlashLeaks منتشر شده است، این یکی از بزرگ‌ترین درز مطالب تبلیغاتی Pixel Watch تا به امروز است و بهترین نگاه ما را به آنچه گوگل برای اولین ساعت هوشمند خود تدارک دیده، ارائه می‌کند.

با شروع از بندهای Pixel Watch، ما اولین نگاه خود را به چهار طرح مختلف از بندهای پیکسل واچ داریم.

متأسفانه تصاویر بند پیکسل واچ نسبتاً کم رزولوشن هستند، بنابراین به‌سختی می‌توان با اطمینان گفت که دقیقاً از چه موادی در ساخت آن‌ها استفاده شده است.

طراحی پیکسل واچ گوگل

طراحی پیکسل واچ گوگل

در مرحله اول، ما می‌توانیم تمام رنگ‌های سیلیکونی را ببینیم؛ شامل سیاه، خاکستری، سفید کم‌رنگ و سبز روشن. به‌نظر می‌رسد که دو سبک بند چرمی متفاوت نیز وجود دارد، ازجمله یک سبک به رنگ مشکی و سبز و دیگری به رنگ مشکی، خاکستری و نارنجی. درنهایت، به‌نظر می‌رسد که یک بند پارچه‌ای بافته‌شده برای ساعت پیکسل وجود دارد که در رنگ‌های پر جنب‌وجوش نارنجی و سبز و همچنین مشکی ملایم‌تر است.

فراتر از آن، نگاهی به برخی دیگر از امکانات پیکسل واچ که تاکنون ندیده‌ایم، می‌اندازیم. واچ‌فیس‌های این ساعت شامل مواردی است که زمان را فقط با اعداد بیان می‌کند و همچنین موردی که منظره‌ای هنری را نشان می‌دهد.

با کاوش بیشتر در این تصاویر، می‌توانیم عمق یکپارچه‌سازی Fitbit را ببینیم، با یک تصویر که به‌نظر می‌رسد پشتیبانی از قابلیت ECG را نشان می‌دهد و دیگری Pixel Watch را در کنار برنامه Fitbit. در پایان، تصویری نیز وجود دارد که رابط کاربری تماس اضطراری برای ساعت و همچنین جفت‌شدن سریع در گوشی پیکسل برای تنظیم ساعت را نشان می‌دهد.

قابل‌ذکر است، به‌نظر می‌رسد که این تصاویر حداقل تا حدی از فهرست آمازون که برای مدت کوتاهی در آلمان منتشر شد، به‌دست آمده است.

در آمازون، Pixel Watch نیز تأیید شده که حداقل در برخی مناطق، شش ماه Fitbit Premium را به‌صورت رایگان ارائه می‌کند. این امتیاز رایجی است که Fitbit برای ساعت‌های هوشمند ارائه می‌کند.

سایر جزئیات تأییدشده توسط این لیست عبارتند از: مقاومت در برابر آب 5ATM، استفاده از شیشه گوریلا گلس Corning، پشتیبانی از جفت سریع برای Pixel Buds و برنامه جدید Google Home.

گوگل قرار است در تاریخ 6 اکتبر به‌طور کامل از Pixel Watch رونمایی کند و تاکنون نیز اطلاعات زیادی پیرامون این ساعت به بیرون درز کرده‌اند. قبلاً گزارش داده بودیم که شروع قیمت این مدل در ایالات‌متحده از 349 دلار خواهد بود و با پردازنده اگزینوس 9110 و عمر باتری که گفته می‌شود حدود یک روز طول می‌کشد، عرضه می‌شود.

نظر شما درباره طراحی ساعت هوشمند پیکسل واچ گوگل چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی