حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پتنت آنر به یک گوشی تاشو با ظاهری عجیب اشاره دارد

نوشته

2 ماه قبل | بدون دیدگاه | آنر، رندر

با گذشت زمان، توسعه دستگاه‌های تاشو رو به افزایش است و علاوه‌بر برندهای فعال حال‌حاضر در این بخش، زمزمه‌هایی از ورود اپل با یک مک بوک تاشو نیز به‌گوش می‌رسد. بااین‌حال، بیشتر این دستگاه‌ها درحال‌حاضر در دسته گوشی‌های تاشو قرار می‌گیرند. به‌تازگی، برند آنر پتنت یک گوشی تاشو را ثبت کرده است که طراحی عجیب با گوشه‌های تیز آن را نشان می‌دهد.

پتنت گوشی تاشو آنر

با توجه به جزئیاتی که در وب‌سایت اداره ملی مالکیت معنوی چین (CNIPA) مشاهده شده، آنر حق ثبت اختراع طراحی گوشی تاشو جدیدی را دریافت کرده است. این پتنت که در سال 2022 ثبت شده و در این ماه نیز تأیید شده است، طراحی دستگاهی را نشان می‌دهد که می‌تواند گوشی آنر را از سایرین متمایز کند.

پتنت گوشی تاشو آنر

پتنت گوشی تاشو آنر

قابل‌توجه‌ترین جنبه تصاویر این پتنت، گوشه‌های زاویه‌ای دستگاه است. این طراحی اگرچه المان انحنای موجود در سایر گوشی‌های تاشو را ندارد، اما ظاهری آینده‌نگر و متمایزتر را ارائه می‌دهد.

این پتنت هیچ جزئیاتی در مورد مشخصات فنی دستگاه فاش نمی‌کند، اما می‌توانیم ببینیم که این گوشی دارای یک نمایشگر کاور تمام صفحه با بریدگی لوزی شکل برای تعبیه دوربین‌ها است که احتمالاً شامل یک سیستم دوربین دوگانه می‌شود.

این اولین بار نیست که در مورد گوشی تاشو آنر می‌شنویم. افشاگر معتبر Digital Chat Station پیش از این اشاره کرده بود که گوشی تاشو آنر دارای یک نمایشگر کاور بدون حاشیه خواهد بود که حاشیه‌های صفحه‌نمایش مستقیماً به فریم گوشی متصل می‌شود. بنابراین آنر ممکن است به‌دنبال ارائه یک تجربه نمایشگر عالی برای کاربران باشد.

اگر این شایعات صحت داشته باشند، گوشی تاشو آنر می‌تواند به‌عنوان رقیب مستقیم گلکسی زد فلیپ 6 سامسونگ که انتظار می‌رود در جولای 2024 معرفی شود و Razr 50 Ultra موتورولا که در ماه‌های آینده عرضه خواهد شد، ارائه شود.

درحالی‌که نام رسمی گوشی تاشو آنر هنوز مشخص نیست، شایعه شده است که این دستگاه می‌تواند «Honor Magic V Flip» نام‌گذاری شود.

نظر شما درباره پتنت گوشی تاشو آنر با طراحی عجیب آن چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی