حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بازار گوشی‌های تاشو چین در دست برندهای چینی

نوشته

6 ماه قبل | بدون دیدگاه | عملکرد تجاری شرکت ها

گوشی‌های تاشو فرم‌فکتور جالبی هستند اما هنوز بازار خیلی روی خوشی به آن‌ها نشان نداده است. بیش از ۵ سال از عرضه نمونه‌های تجاری قابل استفاده در بازار می‌گذرد اما درصد فراگیری زیادی ندارند. با این حال همان سهم بازاری که هست هم توسط چینی‌ها در حال تصاحب است. براساس آمار چارک سوم سال ۲۰۲۳ موسسه Counterpoint بازار گوشی‌های تاشو چین در دست برندهای چینی قرار دارد.

وضعیت بازار گوشی‌های تاشو چین

براساس جدیدترین داده‌های موسسه پایش بازار Counterpoint در سه ماهه سوم و در چین، پرفروش‌ترین گوشی تاشو بزرگ بازار Honor Magic V2 بوده است. پس از این دستگاه هواوی Mate X3 و Mate X5 رتبه‌های دوم و سوم را تصاحب می‌کنند.

جالب است بدانید که در این بازه زمانی بیش از ۵۰ درصد فروش کل گوشی‌های تاشو بازار چین در اختیار آنر بوده است.

گوشی تاشو آنر مجیک وی ۲

گوشی تاشو آنر مجیک وی ۲

گوشی تاشو Magic V2  به فروش چشمگیری رسیده است. این دستگاه در مجموع ۸ میلیون عدد فروش داشته و با وجود عملکرد خیلی قوی آن اما آنر ترجیح داد که تنها ۴ ماه بعد مدل جدید Magic Vs 2 را معرفی کند.

بازار جهانی گوشی‌های هوشمند تاشو، رشد ۱۰ درصدی نسبت به سال گذشته را تجربه کرده است. سهم بازار چین از کل بازار جهانی گوشی‌های تاشو 58.6 درصد است.

آنطور که پیداست چینی‌ها از گوشی‌های تاشو راضی بوده و برندهای چینی در تلاش برای عرضه محصولات در دسترس‌تر و اقتصادی‌تر هستند تا بتوانند سهم بازار بیشتری را داشته باشند.

نظر شما چیست؟ به خرید گوشی تاشو فکر می‌کنید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)