حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی تاشو کوچک آنر با نام Honor 80 Pocket زودتر از انتظار رونمایی خواهد شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | آنر، شایعات

هر چند آنر از هواوی جدا شد تا بتواند از تحریم‌های گریبان‌گیر این شرکت دور شود اما همچنان تفاوت زیادی در مسیر آن‌ها دیده نمی‌شود. مثلا اسم احتمالی گوشی تاشو کوچک این برند به مانند نمونه مشابه‌ش در هواوی با پسوند Pocket انجام خواهد شد. به تازگی گفته می‌شود که گوشی تاشو کوچک آنر با نام Honor 80 Pocket زودتر از انتظار رونمایی می‌شود.

گوشی تاشو Honor 80 Pocket

اکانت توییتری @RODENT950 یکی از منابع قابل اتکا در زمینه اخبار هواوی و آنر است. معمولا مواردی که توسط آن منتشر می‌شوند، با درصد بالایی به تحقق می‌پیوندند.

به گفته او گوشی تاشو کوچک برند Honor که در فرم‌فکتور Flip عرضه خواهد شد، زودتر از موعد مورد انتظار رونمایی می‌شود. هر چند تاریخ دقیقی برای این ادعا نداریم اما نشان می‌دهد که این برند چینی جاه‌طلب به دنبال گسترش سبد محصولات تاشو خود است.

به گفته وی نام این دستگاه احتمالا آنر ۸۰ پاکت باشد. در حال حاضر سری Honor 80 با آنر ۸۰ پرو که به تراشه اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ مجهز است، رهبری می‌شود. بعید نیست گوشی تاشو ارزان آنر نیز در همین خانواده قرار بگیرد و پسوند پاکت (Pocket) هم برای آن دور از ذهن نیست.

حدس اشتباهی نخواهد بود اگر انتظار داشته باشیم که شباهت‌های قابل توجهی را با هواوی P50 Pocket در این دستگاه شاهد باشیم.

آنر ۸۰ فلیپ

آنر ۸۰ فلیپ

آنر با گوشی‌های تاشو غریبه نیست. اولین گوشی تاشو آنر حدود ۱۰ ماه پیش و با نام Honor Magic V رونمایی شد. جانشین آن نیز کمتر از ۲ هفته پیش و با پسوند S ارایه گشت تا بهبودهایی برای آن حاصل کند. در حقیقت آنر مجیک وی اس با لولا بهبودیافته و چروک کمتر نمایشگر در این بخش توانست توجه‌ها را به خود جلب کند.

فکر می‌کنید که گوشی ارزان آنر بتواند جذاب باشد؟

آنر Magic V رسماً معرفی شد: ورود طوفانی آنر به بازار گوشی‌های تاشو

گوشی تاشو آنر Magic VS با لولا بهتر معرفی شد

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)