حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بازار گوشی‌های تاشو چین در دست آنر و هواوی است

نوشته

5 ماه قبل | بدون دیدگاه | آنر، هواوی

بازار موبایل چین مدت زیادی است که سامسونگ روی خوش نشان نداده است. با این که این برن از پیشروهای دسته محصولات گوشی‌های تاشو محسوب می‌شود اما با این حال و براساس گزارش‌های وضعیت بازار چارک سوم سال ۲۰۲۳ می‌بینیم که بازار گوشی‌های تاشو چین در دست آنر و هواوی است.

بازار گوشی‌های تاشو چین

بر اساس جدیدترین گزارش موسسه Omdia، برند آنر پیشتاز فروش گوشی‌های هوشمند تاشو در چین است. این گزارش بازه زمانی جولای تا سپتامبر یعنی تقریبا تایستان ۱۴۰۲ را بررسی می‌کند.

آنر در این دوره سه ماهه سوم به 28 درصد از سهم بازار رسید و از هواوی پیشی گرفت. هواوی حالا با سهم 26 درصدی از بازار گوشی‌های تاشو چین در جایگاه دوم قرار دارد.

گوشی تاشو آنر Magic V2 محرک کلیدی این رشد بوده که به تنهایی 25 درصد از سهم بازار را به دست آورد. بد نیست بدانید که مجموع فروش گوشی‌های تاشو آنر در این دوره به ۱.۷ میلیون دستگاه رسید.

موسسه Omdia تخمین می‌زند که Honor از زمان عرضه گوشی تاشو Magic V2 در اواخر جولای، تاکنون بیش از ۸۰۰ هزار دستگاه از همین تک مدل فروخته است.

سامسونگ در رتبه سوم و با 19 درصد سهم بازار ایستاده است. اوپو و ویوو به ترتیب با ۱۱ و ۱۰ درصد سهم بازار در رتبه چهارم و پنجم قرار دارند. پس از این پنج بازیگر اصلی، شیائومی با ۵ درصد و موتورولا تنها با ۱ درصد رتبه‌های بعدی را کسب کردند.

در شایعات می‌شنویم که Honor در سه ماهه اول سال 2024 یک گوشی تاشو کوچک و طبیعتا ارزان‌تر عرضه می کند که در صورت همراه شدن با قیمت جذاب، می تواند سلطنت این برند را در بخش گوشی های تاشو در چین پایدارتر کند.

نظر شما چیست؟ فکر می‌کنید که چه برندی می‌تواند بازار گوشی‌های تاشو را از آن خود کند؟ در بازار جهانی که طبیعتا سامسونگ پیشرو است اما بازار چین سختی‌های خاص خود را دارد.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)