حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سونی اکسپریا Ace 3 به‌عنوان گوشی 5G کامپکت شرکت ژاپنی رسما معرفی شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | سونی

سونی درکنار معرفی گوشی پرچمدار Xperia 1 IV و میان‌رده Xperia 10 IV، از گوشی هوشمند پایه Xperia Ace 3 نیز رونمایی کرد. این دستگاه به‌عنوان مقرون‌به‌صرفه‌ترین گوشی هوشمند 5G سونی به بازار عرضه خواهد شد. سونی اکسپریا Ace 3 ویژگی‌هایی مانند صفحه‌نمایش +HD، چیپست Snapdragon 480 5G و باتری 4500 میلی‌آمپرساعتی را ارائه می‌دهد. این گوشی هوشمند همچنین به‌عنوان جانشین Xperia Ace II سال گذشته که یک دستگاه 4G بود، معرفی شده است.

سونی اکسپریا Ace 3

ابعاد اکسپریای جدید 140x69x8.9 میلی‌متر و وزن آن حدود 162 گرم است. این دستگاه دارای صفحه‌نمایش 5.5 اینچی با طراحی ناچ قطره‌ای بوده که وضوح HD+ 720×1496 و محافظ گوریلا گلس Victus را ارائه می‌دهد. دوربین 5 مگاپیکسلی برای ثبت عکس‌های سلفی و دوربین 13 مگاپیکسلی با فلاش LED در پنل پشتی به‌عنوان لنز اصلی دستگاه درنظر گرفته شده است.

قدرت موبایل مذکور از چیپست Snapdragon 480 5G کوالکام تأمین می‌شود. این دستگاه دارای 4 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی است. برای ذخیره‌سازی بیشتر، Xperia Ace 3 از کارت microSD پشتیبانی مي‌کند. این گوشی همچنین برپایه‌ي رابط‌کاربری اختصاصی سونی که شباهت فراوانی به اندروید 12 خام دارد، در خارج از جعبه اجرا می‌شود.

سونی اکسپریا Ace 3

سونی اکسپریا Ace 3

Xperia Ace II دارای باتری 4500 میلی‌آمپرساعتی است که از شارژ USB-PD و شارژ سریع پشتیبانی می‌کند. برای امنیت بیشتر، یک اسکنر اثرانگشت در لبه‌ی کناری دستگاه تعبیه شده است. این گوشی هوشمند ویژگی‌های دیگری مانند 5G ،Wi-Fi 802.11ac، بلوتوث 5.1، GPS ،NFC و پورت USB-C را ارائه می‌دهد. سونی اکسپریا Ace 3 همچنین دارای گواهینامه‌ی IP6X و IPX5/IPX8 به‌ترتیب به‌منظور مقاومت دربرابر گردوغبار و نفوذ مایعات می‌باشد.

Xperia Ace III از هم‌اکنون برای پیش‌فروش در ژاپن در دسترس بوده و قرار است تا اواسط ماه ژوئن به‌صورت رسمی عرضه شود. قیمت این دستگاه 34408 ین (265 دلار) است. این گوشی همچنین در رنگ‌های مشکی، خاکستری، آبی و نارنجی آجری موجود خواهد بود.

درنهایت، دیدگاه شما پیرامون گوشی جمع‌وجور و 5G جدید سونی با نام Xperia Ace III و همچنین طراحی و مشخصات این دستگاه چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی