حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سونی اکسپریا Ace IV احتمالا با اسنپدراگون ۴ نسل ۱ عرضه شود

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | سونی، شایعات

چندی پیش گزارشی مشخص کرد که سونی در حال کار بر روی گوشی هوشمند Xperia Ace IV است. گفته می شود این دستگاه با چند ارتقاء نسبت به نسل گذشته در بخش هایی مانند نمایشگر و چیپست عرضه می شود. اکنون یک دستگاه جدید سونی در Geekbench رصد شده است که می تواند دقیقاً همان دستگاه باشد. این نتیجه بنچمارک به ما می‌گوید که سونی اکسپریا Ace IV احتمالا با اسنپدراگون ۴ نسل ۱ عرضه شود.

سونی اکسپریا Ace IV

سونی اکسپریا ایس مارک ۴ (Xperia Ace IV) در بنچمارک رصد شده دارای شماره مدل Sony SM4375 است. این گزارش ادعا می‌کند که گوشی مذکور دارای تراشه اسنپدراگون 4 نسل 1 است که یک چیپست جدید اقتصادی کوالکام محسوب می شود.

اسنپدراگون 6 نسل 1 و اسنپدراگون 4 نسل 1 کوالکام رسما معرفی شدند

اسکرین شات چند جزئیات کلیدی مانند سیستم عامل اندروید 13 را نشان می دهد. این دستگاه در تست تک هسته ای امتیاز 687 و در تست چند هسته ای Geekbench 5 امتیاز 1922 را کسب کرده است.

تراشه کوالکام Snapdragon 4 Gen 1 در مقایسه با Snapdragon 480 حدود 15 درصد افزایش در عملکرد CPU و 10 درصد افزایش در عملکرد GPU ارائه می دهد. با توجه به مشخصات سونی Xperia Ace IV گفته می شود که دستگاه با صفحه نمایش 5.5 اینچی عرضه می شود. صفحه نمایش OLED با رزولوشن 2520 در 1080 و نسبت تصویر 21:9 برای آن تصور می شود که دلگرم کننده به نظر می رسد.

علاوه بر این، گفته می شود که این گوشی هوشمند دارای مدل پایه 6 گیگابایت + 128 گیگابایت است. در مورد باتری، ما می‌توانیم انتظار یک باتری 4500 میلی‌آمپر ساعتی را داشته باشیم که از شارژ سریع 18 واتی نیز پشتیبانی می کند. با توجه به نمایشگر کوچک ۵.۵ اینچی و ابعاد مناسب دستگاه، این حجم باتری قابل توجه است.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید که این اکسپریا اقتصادی سونی جذاب خواهد شد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)