حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

موتورولا (Moto G 5G (2024 با اسنپدراگون ۴ نسل ۱ در بنچمارک Geekbench مشاهده شد

نوشته

3 ماه قبل | بدون دیدگاه | بنچمارک، موتورولا

موتورولا در حال آماده شدن برای رونمایی از گوشی های جدیدی از سری G است. چندی پیش رندر های موتورولا Moto G 5G (2024) فاش شد. هم اکنون این تلفن هوشمند در میان داده های بنچمارک Geekbench مشاهده شده است. بنچمارک مذکور برخی از مشخصات کلیدی این دستگاه را فاش می‌کند.

موتورولا Moto G 5G 2024 به طور پیش‌فرض از اندروید ۱۴ برخوردار است

داده های بنچمارک Geekbench شماره مدل Moto G 5G (2024) را نشان نمی‌دهد. اما فاش می‌کند که این دستگاه از تراشه ای با کد «fogo» برخوردار است. این چیپست دارای دو هسته اصلی با حداکثر فرکانس ۲.۰۲ گیگاهرتز و شش هسته دیگر با فرکانس ۱.۸۰ گیگاهرتز است. پردازنده گرافیکی Adreno 619، در کنار این CPU قرار می‌گیرد.

با توجه به این مشخصات، احتمالا تراشه اسنپدراگون ۴ نسل ۱ نیروی پردازشی مورد نیاز موتورولا Moto G 5G (2024) را تأمین خواهد کرد. گوشی مذکور جانشین Moto G 5G (2023) خواهد شد. نسخه حاضر شده در بنچمارک Geekbench دارای ۴ گیگابایت حافظه رم بوده و از اندروید ۱۴ بهره می‌برد.

داده های Geekbench

مطابق با گزارش Gizmochina، این گوشی هوشمند آینده موتورولا در بخش تک هسته‌ای و چند هسته‌ای بنچمارک گیک بنچ به ترتیب امتیازات ۸۴۲ و ۱,۶۹۲ را کسب کرده است. متاسفانه سایر مشخصات Moto G 5G (2024) به بیرون درز نکرده است. انتظار می‌رود که این تلفن هوشمند در آینده ای نزدیک، معرفی شود. رندر های فاش شده نشان می‌دهند که موتورولا Moto G 5G (2024) دارای طراحی جعبه‌ای شکلی بوده و از سنسور اثرانگشت موجود بر روی دکمه پاور بهرمند است.

ماژول دوربین عقب این گوشی کمی برجستگی دارد. دوربین سلفی درون یک پانچ هول و در مرکز بالای نمایشگر تعبیه شده و حاشیه پایینی صفحه نمایش، نسبتاً زیاد است. این دستگاه دارای نمایشگر ۶.۵ اینچی، پورت USB type-C و درگاه جک ۳.۵ میلی‌متری صدا خواهد بود.

موتورولا Moto G 5G (2023) به همراه G Stylus (2023) معرفی شد

نظر شما درباره این تلفن هوشمند مقرون به صرفه 5G آینده موتورولا چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی