حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات ریلمی GT Neo 6 فاش شد: اسنپدراگون ۸اس نسل ۳ و شارژر ۱۲۰ وات

نوشته

3 هفته قبل | بدون دیدگاه | ریلمی، شایعات

چندی پیش، برخی از مشخصات کلیدی ریلمی GT Neo 6 SE به اشتراک گذاشته شد. انتظار می‌رود که این گوشی هوشمند در اواخر ماه جاری میلادی معرفی شود. این برند همچنین در حال کار بر روی جانشین GT Neo 5 است که در فوریه سال گذشته میلادی رونمایی شد. هم‌اکنون، مشخصات ریلمی GT Neo 6 توسط یک افشاگر اطلاعات در شبکه اجتماعی ویبو به اشتراک گذاشته شده است.

ریلمی GT Neo 6 از باتری پرظرفیت و دوربین ۵۰ مگاپیکسلی بهره‌مند است

طبق گزارش منتشر شده از سوی Digital Chat Station، ریلمی GT Neo 6 از تراشه Snapdragon 8s Gen 3 برخوردار خواهد بود. این یک نسخه ضعیف‌تر از اسنپدراگون ۸ نسل ۳ است. گفته می‌شود که این تلفن هوشمند آینده ریلمی از باتری پرظرفیت ۵,۵۰۰ میلی‌آمپری برخوردار خواهد بود. انتظار می‌رود که این دستگاه از شارژ سریع ۱۲۰ واتی پشتیبانی کند.

پست Digital Chat Station

سایر مشخصات ریلمی GT Neo 6 نیز به بیرون درز کرده است. این گوشی دارای فریم پلاستیکی بوده و ضخامت ۸.۶۶ میلی‌متری و وزن ۱۹۹ گرمی دارد. DCS ادعا می‌کند که این دستگاه دارای دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی خواهد بود. این دوربین برای ثبت تصاویر و ویدئو های بدون لرزش، به OIS (لرزشگیر اپتیکال) مجهز می‌شود.

همچنین شایعه شده است که Realme GT Neo 6 دارای همان صفحه نمایش 8T LTPO با اندازه ۶.۷۸ اینچی خواهد بود. این نمایشگر وضوح 1.5K و حداکثر روشنایی ۶,۰۰۰ نیت دارد. ادعا شده که ریلمی پس از گوشی های Neo 6، در نیمه دوم سال جاری میلادی از سری GT 6 رونمایی خواهد کرد.

طراحی ریلمی GT Neo 6 SE پیش از رونمایی فاش شد

 

نظر شما درباره این گوشی هوشمند آینده ریلمی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی