حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

طراحی ریلمی GT Neo 6 SE پیش از رونمایی فاش شد

نوشته

4 هفته قبل | بدون دیدگاه | ریلمی

طراحی ریلمی GT Neo 6 SE پیش از رونمایی این تلفن هوشمند در میان داده های TENAA مشاهده شد. می‌دانیم که این دستگاه در ماه آوریل (اواسط فروردین تا اردیبهشت) معرفی خواهد شد. احتمالا به زودی، شاهد اعلام تاریخ دقیق رونمایی این گوشی خواهیم بود.

ریلمی GT Neo 6 SE در میان داده های TENAA مشاهده شد

لیست TENAA نشان می‌دهد که طراحی ریلمی GT Neo 6 SE مشابه رندر های فاش شده در گذشته است. سه بریدگی دایره‌ای شکل در قاب پشتی این دستگاه قرار دارد. درون این بریدگی ها، شاهد تعبیه سه لنز دوربین و فلاش LED هستیم. ماژول دوربین بسیار بزرگ بوده و تا کناره های دستگاه ادامه دارد. پنل پشتی و جلویی GT Neo 6 SE دارای لبه های خمیده است. به جز رنگ مشکی که تصاویر آن در TENAA مشاهده شده، انتظار می‌رود که این دستگاه در رنگ سبز نیز قابل تهیه باشد.

ریلمی GT Neo 6 SE در میان داده های TENAA

ریلمی جی تی نئو ۶ اس ای از تراشه جدید Snapdragon 7 Plus Gen 3 برخوردار خواهد بود. این چیپست دارای هسته قدرتمند Cortex-X4 با فرکانس ۲.۸ گیگاهرتز، چهار هسته Cortex-A720 با فرکانس ۲.۶ گیگاهرتز و سه هسته کوچک Cortex-A520 با فرکانس ۱.۹ گیگاهرتز است. این تراشه کوالکام از پردازنده گرافیکی Adreno 732 بهره می‌برد. ریلمی ادعا می‌کند که این تراشه در مقایسه با نسل قبلی خود، به طور قابل توجهی عملکرد بهتری داشته و در بخش مصرف انرژی نیز بهتر عمل می‌کند.

رنگ سبز Realme GT Neo 6 SE

ریلمی GT Neo 6 SE دارای یک صفحه نمایش ساخت BOE خواهد بود. این نمایشگر توانایی تولید حداکثر روشنایی ۶,۰۰۰ نیت را خواهد داشت. مطابق با گزارش Gizmochina، در صورت تنظیم دستی روشنایی نمایشگر، حداکثر روشنایی این پنل تنها به ۱,۰۰۰ نیت می‌رسد. صفحه نمایش در نظر گرفته شده برای Realme GT Neo 6 SE دارای فناوری جدید 8T LTPO بوده و رفرش ریت تطبیقی ۰.۵ تا ۱۲۰ هرتز را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. این نمایشگر Pro-XDR وضوح 1.5K داشته به طور ۱۰۰ درصدی از فضای رنگی DCI-P3 پشتیبانی می‌کند. نسبت صفحه نمایش به بدنه ۹۴.۲ درصد است.

تراشه ریلمی GT Neo 6 SE اعلام شد: اسنپدراگون ۷ پلاس نسل ۲

نظر شما درباره طراحی این تلفن هوشمند آینده ریلمی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی