حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

طراحی شماتیک ریلمی GT Neo 6 SE فاش شد

نوشته

1 ماه قبل | بدون دیدگاه | ریلمی، شایعات

افشاگر معروف اطلاعات، Digital Chat Station، با انتشار پستی در شبکه اجتماعی ویبو، طراحی شماتیک ریلمی GT Neo 6 SE را به اشتراک گذاشت. عرضه این تلفن هوشمند در بازار چین تأیید شده است.

طراحی ریلمی GT Neo 6 SE فاش شد

رندر شماتیک ریلمی GT Neo 6 SE، طراحی این گوشی هوشمند را نشان می‌دهد. این دستگاه دارای ماژول دوربین مثلثی شکلی خواهد بود. طراحی این ماژول، کمی با نسل قبل، Realme GT Neo 5 SE، متفاوت است. جزیره دوربین این گوشی آینده ریلمی، از سه حلقه مجزا تشکیل شده است. در یکی از آنها، دوربین سوم و فلاش LED تعبیه شده است.

طرح شماتیک به اشتراک گذاشته شده از سوی Digital Chat Station

این افشاگر اطلاعات تأکید می‌کند که ریلمی جی تی نئو ۶ اس ای دارای صفحه نمایش OLED با فناوری 8T LTPO است. انتظار می‌رود که این تلفن هوشمند دارای باتری پرظرفیت ۵,۵۰۰ میلی‌آمپری باشد. احتمالا این دستگاه از شارژ سریع ۱۰۰ واتی پشتیبانی خواهد کرد. Digital Chat Station ادعا می‌کند که این تلفن هوشمند به دلیل استفاده از فناوری 8T LTPO عمر باتری طولانی‌تری نسبت به نسل قبل خواهد داشت.

انتظار می‌رود که جی تی نئو ۶ اس ای یک تلفن هوشمند باریک و سبک از سوی ریلمی باشد. تیزر های به اشتراک گذاشته شده از سوی این شرکت تأیید می‌کند که این دستگاه از تراشه‌ای از سری اسنپدراگون ۷ پلاس است. انتظار می‌رود که GT Neo 6 SE از تراشه Snapdragon 7 Plus Gen 3 بهرمند باشد.

به تازگی، ریلمی GT Neo 6 با برخورداری از چیپست Snapdragon 8s Gen 3 در میان داده های بنچمارک AnTuTu مشاهده شده است. بر همین اساس، می‌دانیم که این سری از تلفن های هوشمند آینده ریلمی حداقل دارای دو عضو خواهند بود. از آنجایی که جزئیات سری Realme GT Neo 6 در حال فاش شدن است، انتظار می‌رود در روز های آینده اطلاعات بیشتری در دسترس قرار گیرد. همچنین، احتمالا به زودی تاریخ رونمایی این دو گوشی هوشمند اعلام خواهد شد.

ریلمی GT Neo 6 با تراشه Snapdragon 8s Gen 3 در بنچمارک AnTuTu مشاهده شد

نظر شما درباره طراحی Realme GT Neo 6 SE چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی