حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ریلمی GT Neo 6 با تراشه Snapdragon 8s Gen 3 در بنچمارک AnTuTu مشاهده شد

نوشته

1 ماه قبل | بدون دیدگاه | بنچمارک، ریلمی

تأیید شده است که Realme GT Neo 6 SE به زودی برای عرضه در بازار چین رونمایی می‌شود. همچنین رسماً اعلام شده که این تلفن هوشمند به تراشه Snapdragon 7+ Gen 3 مجهز خواهد شد. بر اساس گزارش های منتشر شده، علاوه بر مدل SE، ریلمی GT Neo 6 نیز با تراشه اسنپدراگون سری ۸ در راه است.

ریلمی GT Neo 6 در بنچمارک AnTuTu امتیازی نزدیک به ۲ میلیون را ثبت کرده است

در ماه فوریه بود که یک تلفن هوشمند ریلمی با شماره مدل RMX3851 در میان داده های بنچمارک Geekbench مشاهده شد. هم اکنون، این گوشی در داده های بنچمارک AnTuTu ظاهر شده است. در دسامبر ۲۰۲۳، Realme GT 5 Pro با برخورداری از تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ معرفی شد. این دستگاه در بنچمارک AnTuTu امتیاز ۲.۲ میلیون را کسب کرده بود. هم اکنون، ریلمی GT Neo 6 با تراشه اسنپدراگون 8s نسل ۳ در این بنچمارک موفق به کسب امتیاز ۱,۸۴۶,۷۷۵ شده است.

داده های بنچمارک AnTuTu

گزارش های مربوط به Snapdragon 8s Gen 3 نشان می‌دهند که این تراشه، نسخه آندرکلاک شده‌ای از Snapdragon 8 Gen 3 خواهد بود. گفته می‌شود که این چیپست آینده کوالکام دارای هسته اصلی قدرتمند با فرکانس ۳.۱ گیگاهرتز، سه هسته Cortex-A720 با فرکانس ۲.۶۱ گیگاهرتز و سه هسته Cortex-A520 با فرکانس ۱.۸۴ گیگاهرتز است. انتظار می‌رود که این تراشه به پردازنده گرافیکی Adreno 735 مجهز شود.

برخی از مشخصات ریلمی جی تی نئو ۶ نیز به بیرون درز کرده است. گفته می‌شود که این تلفن هوشمند دارای یک صفحه نمایش OLED با وضوح 1.5K و رفرش ریت ۱۴۴ هرتزی خواهد بود. انتظار می‌رود که این دستگاه به حداکثر ۲۴ گیگابایت حافظه رم و ۱ ترابایت فضای ذخیره سازی مجهز شود. دوربین اصلی Realme GT Neo 6 وضوح ۵۰ مگاپیکسلی داشته و به OIS (لرزشگیر اپتیکال) مجهز خواهد شد. احتمالا این تلفن هوشمند از شارژ سریع ۱۰۰ واتی پشتیبانی می‌کند.

گوشی Realme GT Neo 6 در بازار های خارج از چین نیز عرضه می‌شود

مطابق با گزارش Gizmochina، ریلمی GT Neo 6 در میان داده های گواهینامه های مختلف مانند: EEC اروپا، BIS هند و TKDN اندونزی مشاهده شده است. بنابراین، انتظار می‌رود که تلفن هوشمند مذکور به جز بازار چین، در سایر کشور ها نیز عرضه شود. این گوشی هوشمند آینده ریلمی در بازار چین با گوشی های iQOO Z9 Turbo و Redmi Note 13 Turbo به رقابت خواهد پرداخت. شایعه شده که این دو تلفن هوشمند نیز به تراشه Snapdragon 8s Gen 3 مجهز می‌شوند.

تراشه ریلمی GT Neo 6 SE اعلام شد: اسنپدراگون ۷ پلاس نسل ۲

نظر شما درباره Realme GT Neo 6 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی