حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

میت ۶۰ پرو هواوی با قابلیت تماس ماهواره ای و قیمت ۹۶۰ دلار معرفی شد

نوشته

8 ماه قبل | 4 دیدگاه | اخبار، برترین‌های ترنجی، هواوی

پس از افشای اطلاعات و شایعات متعدد، هواوی در سکوت از گوشی میت ۶۰ پرو در چین رونمایی کرد. این تلفن هوشمند دارای ویژگی های پیشرفته ای بوده و یک ماژول دوربین دایره ای شکل در قاب پشتی آن دیده می‌شود. نسخه ۱۲ گیگابایت رم + ۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیره سازی این دستگاه با قیمت ۶,۹۹۹ یوآن (۹۶۰ دلار) به فروش می‌رسد. Mate 60 Pro در چهار رنگ سبز، نقره ای، بنفش و مشکی قابل تهیه خواهد بود.

میت ۶۰ پرو هواوی با HarmonyOS 4.0

میت ۶۰ پرو دارای ویژگی ها و مشخصات هیجان انگیزی است. این تلفن هوشمند دارای یک صفحه نمایش ۶.۸۲ اینچی OLED LTPO با رزولوشن FullHD+ و رفرش ریت تطبیقی ۱ تا ۱۲۰ هرتزی است. این نمایشگر از فناوری کاهش نور PWM ۱۴۴۰ هرتزی بهره می‌برد. صفحه نمایش جدیدترین تلفن هوشمند هواوی با شیشه نشکن Kunlun محافظت می‌شود.

سه لنز دوربین در قاب پشتی Huawei Mate 60 Pro دیده می‌شود. دوربین اصلی این دستگاه وضوح ۵۰ مگاپیکسلی داشته و از لرزشگیر اپتیکال بهره می‌برد. دوربین دوم از نوع اولترا واید بوده و با سنسور ۱۲ مگاپیکسلی خود به لرزشگیر اپتیکال نیز مجهز شده است. دوربین تله فوتو این گوشی هوشمند نیز وضوح ۴۸ مگاپیکسلی دارد. این دستگاه از زوم اپتیکال ۳.۵ برابری و زوم دیجیتال ۱۰۰ برابری برخوردار است.

رنگ‌بندی میت ۶۰ پرو

دوربین Mate 60 Pro از فناوری دیافراگم متغیر بهره می‌برد. از دیگر ویژگی های دوربین این گوشی هوشمند می‌توان به برخورداری از سوپر نایت، سوپر ماکرو، اسلوموشن، پرو مود و حالت عکاسی با هوش مصنوعی اشاره کرد. دوربین سلفی Mate 60 Pro وضوح ۱۳ مگاپیکسلی داشته و از HDR پشتیبانی می‌کند. این گوشی هوشمند دارای باتری پرظرفیت ۵,۰۰۰ میلی آمپری با پشتیبانی از شارژ سیمی ۸۸ واتی، شارژ بی سیم ۵۰ واتی و شارژ وایرلس معکوس ۲۰ است. میت ۶۰ پرو هواوی دارای استاندارد IP68 است.

برخورداری از این استاندارد یعنی آنکه این تلفن هوشمند تا عمق ۱.۵ متری آب و به مدت ۳۰ دقیقه (بدون هیچ محافظ و پوشش اضافی) مقاوم خواهد بود. این گوشی هوشمند با ۱۲ گیگابایت رم + ۲۵۶ گیگابایت/۵۱۲ گیگابایت و ۱ ترابایت حافظه ذخیره سازی عرضه می‌شود. حافظه Mate 60 Pro تا ۲۵۶ گیگابایت از طریق کارت حافظه NM قابل افزایش خواهد بود.

Mate 60 Pro

هواوی میت ۶۰ پرو از درگاه USB 3.1 Gen 1، بلوتوث ۵.۲، وای فای ۵/وای فای ۶، تماس ماهواره ای و GPS برخوردار است. این تلفن هوشمند دارای ابعاد ۱۶۴×۸.۱×۷۹ میلی متر بوده و وزن آن معادل ۲۲۵ گرم است. این تلفن هوشمند به طور پیش‌فرض از سیستم عامل HarmonyOS 4.0 بهره می‌برد. این گوشی از قابلیت تشخیص چهره ۳ بعدی و سنسور اثر انگشت زیر صفحه نمایش، برخوردار است. متاسفانه گزارش وب‌سایت Gizmochina هیچ اشاره ای به تراشه Mate 60 Pro نمی‌کند. اما فرض می‌‌شود که این تلفن هوشمند از تراشه Kirin 9000S برخوردار خواهد بود.

قیمت Huawei Mate 60 Pro 

به سراغ قیمت میت ۶۰ پرو برویم. این تلفن هوشمند هم اکنون از طریق فروشگاه Vmall هوآوی چین در دسترس است. این گوشی در چهار رنگ از جمله سبز، نقره ای، بنفش و مشکی عرضه می‌شود. متاسفانه اطلاعاتی درباره قیمت نسخه ۱۲ + ۲۵۶ گیگابایت و ۱۲ گیگابایت+ ۱ ترابایت در دست نیست. اما می‌دانیم که نسخه ۱۲ گیگابایت رم + ۵۱۲ گیگابایت فضای ذخیره سازی این گوشی هوشمند با قیمت ۶,۹۹۹ یوآن (معادل ۹۶۱ دلار) عرضه می‌شود.

آمار فروش گوشی پرچمدار در چین در سال 2023: هواوی میت 50 در صدر

نظر شما درباره میت ۶۰ پر‌و هواوی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
BeFair

چقدر طراحی متفاوت و کاملا با اعتماد به نفسی هست، توی این بازاری که همه از رو دست اپل نگاه می کنن

BeFair

به نظر من بزرگترین ضرری کاربر و دنیای موبایل کرد، تحریم هواوی بود – این شرکت باید می‌بود و رقابت می‌کرد تا شرکت‌های تنبلی مثل سامسونگ و اپل اینطوری توی بازار نتازونن

Mahdi

تو عکس که cpu زده کایرین ۹۰۰۰s

Sarnevesht

همین الان رفتم چند تا ویدئو تو یوتیوب دیدم. باید بگم که چیپست این گوشی کایرین هست. حالا قدرت پردازشیش و لیتوگرافی اش رو نمیدونم. اما باید بگم که این چیپست 5G هست. و چندین تست سرعت ازش دیدم که شبکه فایوجی رو پشتیبانی می‌کرد و سرعتش اندازه بقیه ی گوشی های فایوجی بود

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی