حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات پیکسل 8a گوگل فاش شد: تراشه Tensor G3 و نمایشگر 120 هرتزی روشن‌تر

نوشته

1 ماه قبل | بدون دیدگاه | شایعات، گوگل

براساس جدیدترین افشاگری پیرامون مشخصات پیکسل 8a آینده گوگل، این گوشی میان‌رده دارای رفرش‌ریت ارتقایافته 120 هرتزی نمایشگر به‌همراه پنل روشن‌تر، نسخه کمی ضعیف‌تر تراشه Tensor G3، قابلیت DisplayPort و عرضه گسترده‌تر در سراسر جهان است.

مشخصات پیکسل 8a گوگل

Android Authority به‌تازگی گزارش داده است که Pixel 8a که انتظار می‌رود در جریان رویداد آینده 2024 Google I/O در تاریخ 25 اردیبهشت معرفی شود، تعداد انگشت‌شماری از ارتقاء قابل‌توجه را به‌همراه خواهد داشت.

اولین و شاید موردتوجه‌ترین ارتقا، نمایشگر است. Pixel 8a ظاهراً دارای صفحه‌نمایش 6.1 اینچی +FHD با رفرش‌ریت 120 هرتز خواهد بود. این رفرش‌ریت نسبت‌به 90 هرتز در پیکسل 7a ارتقا یافته است. همچنین این پنل نمایشگر ظاهراً با حداکثر روشنایی 1400 نیت درحالی‌که محتوای HDR را نشان می‌دهد، ارائه خواهد شد.

یک قابلیت دیگر مربوط به نمایشگر ویژگی DisplayPort است که ظاهراً به‌عنوان اولین گوشی پیکسل گوگل خواهد بود که با پشتیبانی از این مورد عرضه می‌شود. لازم‌به‌ذکر است که Pixel 8 و Pixel 8 Pro اخیراً این قابلیت را با آخرین به‌روزرسانی بتای اندروید 14 دریافت کرده‌اند.

مشخصات پیکسل 8a

مشخصات پیکسل 8a

تغییر بزرگ دیگر در سخت‌افزار Tensor G3 خواهد بود که یک ارتقاء موردانتظار است. ظاهراً گوگل همان مسیر پیکسل 7a را دنبال می‌کند و از نسخه کمی متفاوت‌تر Tensor G3 استفاده خواهد کرد که ممکن است به‌خاطر کاهش هزینه‌ها، کمی از مدل استفاده‌شده در سری پیکسل 8 اصلی، ضعیف‌تر باشد.

ظاهراً بخش دوربین‌های این گوشی بدون تغییر باقی می‌ماند، با همان سنسور 64 مگاپیکسلی که برای لنز اصلی استفاده شده و توسط یک دوربین فوق‌عریض همراهی می‌شود.

درنهایت، این گزارش همچنین اشاره می‌کند که Pixel 8a در مناطق بیشتری در سراسر جهان فروخته خواهد شد. علاوه‌بر 21 کشور موجود، Pixel 8a در جمهوری چک، استونی، فنلاند، مجارستان، لیتوانی، لتونی، لهستان، رومانی، اسلواکی و اسلوونی در دسترس قرار می‌گیرد. این کشورهای اضافه‌شده بر اساس اطلاعات گارانتی الکترونیکی 8a هستند.

Pixel 8a قبلاً در چند مورد افشاگری ظاهر شده و گوگل حتی به‌طور مستقیم عرضه آن را تأیید کرده است. همان‌طور که گفته شد، این دستگاه احتمالاً در جریان رویداد I/O 2024 معرفی می‌شود که برای 14 می برنامه‌ریزی شده است.

نظر شما درباره مشخصات پیکسل 8a گوگل چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی