حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رندرهای پیکسل 8a گوگل را پیش از معرفی رسمی ببینید

نوشته

6 ماه قبل | بدون دیدگاه | رندر، شایعات، گوگل

هر چند که ما پیش از این گوگل Pixel 8a را در واقعیت هم دیده بودیم اما خب شایعات درباره این محصول متوقف نمی‌شوند. اگر علاقه دارید درباره گوشی اقتصادی جدید Google بیشتر بدانید، گزارش جدید شما را خوشحال می‌کند. همچنین می‌توانید رندرهای پیکسل 8a گوگل را پیش از معرفی رسمی ببینید.

رندرهای پیکسل 8a گوگل

گوگل به تازگی سری پرچمدار Pixel 8 خود را رسما رونمایی کرد. ما می‌دانیم که این شرکت یک عضو با پسوند a نیز دارد که نقش محصول پرچمدار اقتصادی آن را بازی می‌کند.

در شایعات جدید می‌شنویم که Pixel 8a احتمالا سال آینده به عنوان جانشین Pixel 7a و در کنفرانس سالانه Google I/O 2024 رونمایی خواهد شد. از ماه‌ها پیش درباره این دستگاه شایعاتی می‌شنویم و حالا یک شایعه پروپیمان‌تر اینجا وجود دارد.

طراحی Pixel 8a در مقایسه با سری پریمیوم‌تر Pixel 8 و Pixel 8 Pro همان گوشه‌های گرد و طراحی صابونی‌طور را دارد. همچنین به نظر میرسد این دستگاه نسبت تصویر کشیده‌تر و در نتیجه عرض کمتری در مقایسه با پیکسل 7a داشته باشد.

پنل پشتی با برجستگی دوربین عریض که دارای بریدگی کپسولی برای دوربین دوگانه اصلی است، با هیچ موبایل دیگری اشتباه گرفته نمی‌شود. در این رندر رنگ هلویی پیکسل 8a را می‌بینیم.

در جلو، Pixel 8a دارای یک سوراخ نمایشگر در مرکز لبه بالا بوده و حاشیه نسبتا ضخیم پایینی نیز قابل توجه است. گفته می‌شود که این پنل اندازه ۶.۱ اینچی سال قبل را حفظ می‌کند.

از نظر ابعاد، پیکسل 8a دارای ابعاد 152.1 در 72.6 در 8.9 میلی متر است. دکمه بهم پیوسته تنظیم حجم صدا و دکمه پاور در سمت راست بوده در حالی که لبه سمت چپ دارای شیار سینی سیم کارت است. در پایین دستگاه یک پورت USB-C و بلندگو دوتایی استریو قرار دارد که طراحی نامتعارفی برای این روزها محسوب می‌شود. قسمت بالایی گوشی نیز وجود آنتن فراپهن‌باند یا UWB تایید می‌شود.

پیش از این یک گوشی گوگل با اسم رمز «Akita» در بنچمارک Geekbench ظاهر شد. انتظار می‌رفت این دستگاه پیکسل 8a باشد. این لیست یک نسخه با فرکانس پایین‌تر از تراشه Tensor G3 را نشان می‌داد که با 8 گیگابایت رم و سیستم عامل اندروید 14 همراه بود.

نظر شما درباره طراحی احتمالی پیکسل 8a چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)