حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ایربادز هواوی FreeBuds SE 2 با ۴۰ ساعت عمرباتری ترکیبی و بلوتوث ۵.۳ معرفی شد

نوشته

9 ماه قبل | بدون دیدگاه | لوازم جانبی، هواوی

نسل اول ایربادز هواوی FreeBuds SE با بلوتوث ۵.۲ و حدودا یک سال و دو ماه پیش رونمایی شد. به تازگی این برند نسل دوم ایربادز اقتصادی خود را رونمایی کرده است. ایربادز هواوی FreeBuds SE 2 با ۴۰ ساعت عمرباتری ترکیبی و بلوتوث ۵.۳ عرضه می‌شود.

ایربادز هواوی FreeBuds SE 2

این ایربادز هواوی از شارژ سریع پشتیبانی می‌کند و می‌تواند با ۱۰ دقیقه شارژ حدود ۳ ساعت عمر باتری ارائه کند. با یک شارژ کامل، یک گوشی این ایربادز می‌تواند تا ۹ ساعت عمر باتری ارائه کند.

اگر مجموع عمر باتری این ایربادز در صورت شارژ شدن مجدد با کیس شارژ را در نظر بگیریم، حدود ۴۰ ساعت عمر باتری برای پخش موسیقی ارائه می‌شود.

برای مکالمه ۵ ساعت در یک بار شارژ و ۲۴ ساعت در مجموع با توان شارژ کیس شارژر در دسترس است.

وزن هر کدام از گوشی‌های FreeBuds SE 2 تنها ۳.۸ گرم است، برای مقایسه باید بدانید که وزن نسل قبلی آن ۵.۱ گرم است. کاهش قابل توجه وزن به کاربران کمک می‌کند که طولانی مدت‌تر و بدون احساس بدی بتوانند ایربادز را استفاده نمایند.

هواوی FreeBuds SE 2 با طراحی “نیمه در گوش” ارائه می‌شود. به این معنی که گوشی‌های این ایربادز پلاستیکی بوده و سیلیکونی نیست. همچنین یک ساقه کوتاه بیرون گوش شما باقی خواهد ماند. کیس شارژر طراحی مربعی شکل با گوشه‌های گرد دارد.

برخلاف مدل FreeBuds، نمونه اقتصادی FreeBuds SE 2 با حذف نویز همراه نیست. در عوض، حذف نویز برای تماس را ارائه می کند.

ایربادز هواوی FreeBuds SE 2 برای اتصال مطمئن و پایدار به استاندارد بلوتوث 5.3 مجهز است.

برای اتصال به گوشی، تنها کاری که باید انجام دهید این است که دستگاه را نزدیک گوشی هواوی ببرید و پنجره اتصال به شما نشان داده می‌شود. همچنین یک گزینه دستی فشار دادن و نگه داشتن روی گوشی برای ورود به حالت اتصال وجود دارد. پس از اولین اتصال، Huawei FreeBuds SE 2 هر بار که جعبه شارژ را باز می کنید به طور خودکار به دستگاه شما متصل می‌شود.

این ایربادز جدید هواوی دارای گواهی IP54 بوده و سنسور داخلی آن از حرکات و دستورات لمسی پشتیبانی می کند. می توانید پخش/مکث/تغییر پخش یا پاسخ دادن/قطع تماس را با این دستورات لمسی اجرا کنید.

قیمت ایربادز هواوی FreeBuds SE 2 

هواوی FreeBuds SE 2 با قیمت معادل ۲۷ دلار در چین عرضه می‌شود. البته در عرضه اولیه ۳ دلار تخفیف دارد.

نظر شما درباره ایردبازد جدید Huawei چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)