حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قیمت Pixel 8a گوگل فاش شد: گران‌تر از نسل قبل

نوشته

1 ماه قبل | بدون دیدگاه | شایعات، گوگل

گزارش جدیدی منتشر شده که قیمت Pixel 8a را نشان می‌دهد. ادعا شده که این تلفن هوشمند آینده گوگل به طور قابل توجهی گران‌قیمت‌تر از نسل قبل خواهد بود. این دستگاه، حداقل در بازار اروپا، با قیمتی بیش از نسل قبل عرضه می‌شود.

نسخه پایه پیکسل 8a با قیمت حدود ۵۷۰ یورو به دست کاربران می‌رسد

در حال حاضر، فروشندگان آلمانی می‌گویند که قیمت Pixel 7a از حدود ۵۰۰ یورو شروع می‌شود. اما ادعا شده که قیمت Pixel 8a از حدود ۵۷۰ یورو آغاز خواهد شد. این تلفن هوشمند در دو نسخه عرضه می‌شود: ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره سازی. گفته می‌شود که نسخه ۲۵۶ گیگابایتی این گوشی نیز با قیمت ۶۳۰ یورو به دست کاربران خواهد رسید.

لیست فروشندگان آلمانی نشان می‌دهد که پیکسل 8a در ۴ رنگ مشکی، بژ، آبی روشن و سبز روشن قابل تهیه خواهد بود. ممکن است که تمامی این رنگ ها در دو پیکربندی مذکور عرضه نشوند. به عنوان مثال، در حال حاضر نسخه ۲۵۶ گیگابایتی Pixel 8a تنها برای رنگ مشکی ذکر شده است.

Pixel 8a

خبری رسمی درباره تاریخ رونمایی این تلفن هوشمند، از سوی گوگل منتشر نشده است. اما انتظار می‌رود که Pixel 8a در ماه آوریل یا می در دسترس کاربران قرار گیرد. گفته می‌شود که این گوشی نیروی پردازشی مورد نیاز خود را از طریق تراشه tensor G3 تأمین خواهد کرد. البته لازم به ذکر است که احتمالا پیکسل 8a به نسخه آندرکلاک شده Tensor G3 مجهز می‌شود.

وب‌سایت GSMArena اشاره می‌کند که این دستگاه با ۸ گیگابایت حافظه رم به دست کاربران می‌رسد. طراحی گوشه های این تلفن هوشمند بسیار گردتر از نسل قبل شده است. طراحی این محصول مانند گوشی های اخیر پیکسل خواهد بود.

دو لنز دوربین در قاب پشتی Pixel 8a قرار می‌گیرد. انتظار می‌رود که این گوشی هوشمند از شارژ سریع ۲۷ واتی پشتیبانی کند. بر اساس اطلاعات فاش شده، این دستگاه دارای یک صفحه نمایش ۶.۱ اینچی OLED بوده و ضخامت ۸.۹ میلی‌متری خواهد داشت.

تصویر جعبه Pixel 8a گوگل طراحی و توان شارژر این گوشی را فاش می‌کند

با توجه به اطلاعات و قیمت فاش شده، نظر شما درباره Pixel 8a چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی