حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تصاویر ماکت آلومینیومی پیکسل 8a را ببینید

نوشته

5 ماه قبل | بدون دیدگاه | شایعات، گوگل

حتی پیش از رونمایی پیکسل ۸ و پیکسل ۸ پرو، اطلاعاتی از Pixel 8a منتشر شده بود. در حال حاضر نیز، اطلاعات جدیدی از این گوشی هوشمند آینده گوگل به اشتراک گذاشته شده است. تصاویر ماکت آلومینیومی پیکسل 8a، برخی از جزئیات طراحی این دستگاه را نشان می‌دهد.

پیکسل 8a احتمالا در نیمه ابتدایی ۲۰۲۴ رونمایی می‌شود

افشاگرانی با نام های No Name و xleaks7، با انتشار پستی در شبکه اجتماعی لینکدین، تصاویر ماکت آلومینیومی پیکسل 8a را به اشتراک گذاشتند. در مجموع، چهار عکس وجود دارد که جلو، پشت و فریم کناری این تلفن هوشمند آینده سری A گوگل را نشان می‌دهد. گمان می‌رود که Pixel 8a با اسم رمز Akita در دست توسعه باشد. افشای اطلاعاتی قبلی نشان داد که این دستگاه دارای گوشه های گردتری نسبت به Pixel 7a خواهد بود. تصاویر ماکت آلومینیومی تلفن هوشمند مورد بحث نیز، این شایعه را تأیید می‌کنند.

ماکت آلومینیومی Pixel 8a

ماکت آلومینیومی پیکسل 8a

افشای اطلاعاتی قبلی نشان داد که پیکسل 8a دارای ابعاد ۷۲.۶ در ۸.۹ در ۱۵۲.۱ میلی‌متر است. این دستگاه، کمی باریک‌تر و کوچک‌تر از نسل قبل خواهد بود. البته، نشت اطلاعاتی جدید، ابعاد دیگری را در اختیار ما می‌گذارد. هم اکنون گفته می‌شود که این تلفن هوشمند آینده گوگل دارای ابعاد ۷۲.۷۴ در ۸.۹۴ در ۱۵۳.۴۴ میلی‌متر است. اگر این اطلاعات منتشر شده صحت داشته باشد، Pixel 8a طول بیشتری نسبت به نسل قبل داشته اما عرض کمتری خواهد داشت‌. ماکت آلومینیومی این گوشی هوشمند نشان می‌دهد که همچنان از پانچ هولی برای دوربین سلفی استفاده کرده و حاشیه های اطراف نمایشگر نیز ضخامت زیادی دارند.

ماکت آلومینیومی Pixel 8a

همان‌طور که منبع این گزارش اشاره می‌کند، ماژول دوربین پیکسل 8a، مشابه سایر گوشی های این شرکت ساخته شده و امضای گوگل است. در این ماژول، دو سنسور دوربین و یک فلاش LED دیده می‌شود. در سمت راست این تلفن هوشمند نیز دکمه های تنظیم صدا و پاور قرار دارد. انتظار می‌رود که Pixel 8a مانند سایر گوشی های سری A گوگل در نیمه ابتدایی ۲۰۲۴ رونمایی شود. با وجود تمام این شایعات اما هنوز تاریخ دقیق معرفی این گوشی هوشمند مشخص نیست.

پیکسل 8 و پیکسل 8 پرو گوگل با تراشه تنسور G3 رسما معرفی شدند

نظر شما درباره طراحی Pixel 8a چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی