حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

فروش سری میت ۶۰ هواوی به ۳۰ میلیون دستگاه رسید

نوشته

3 ماه قبل | بدون دیدگاه | اخبار، عملکرد تجاری شرکت ها، هواوی

امروز گزارشی منتشر شد که نشان می‌داد هواوی در حال آماده شدن برای رونمایی از تلفن های هوشمند سری میت ۷۰ است. انتظار می‌رود که این سری در ماه سپتامبر رونمایی شود. به نظر می‌رسد که هدف آن است که معرفی پرچمداران آینده هواوی همزمان با سری آیفون ۱۶ باشد. هم اکنون اما خبر از آن رسیده که سری میت ۶۰ هواوی نیز فروش بسیار خوبی را تجربه می‌کند. در ادامه به جزئیات این گزارش خواهیم پرداخت.

میزان فروش سری میت ۶۰ هواوی

با توجه به احتمال رونمایی از سری Mate 70 در ماه سپتامبر، احتمالا شاهد رقابت مستقیم اپل و هواوی (حداقل در بازار چین) خواهیم بود‌. این اطلاعات همزمان با گزارش دیگری منتشر شده است. هواوی توانسته از زمان رونمایی سری میت ۶۰ (در آگوست ۲۰۲۳) بیش از ۳۰ میلیون دستگاه از این سری را به فروش رساند. گزارش های متعددی نشان می‌دهند که هواوی در بازار چین، در حال رشد است. با توجه به آنکه سرویس های گوگل در این کشور ممنوع هستند، گوشی های مجهز به HarmonyOS می‌توانند برای خریداران جذاب باشند. انتظار می‌رود که هواوی میت ۷۰ دارای صفحه نمایشی با حاشیه های کمتر باشد. احتمالا این دستگاه به سنسور دوربین ۱ اینچی مجهز خواهد شد.

Mate 60 Pro

مطابق با گزارش منبع، هواوی تنها پس از گذشت ۴ ماه به این رکورد فروش شگفت‌انگیز دست یافته است. علیرغم چالش های زنجیره تامین و سایر مشکلات، این شرکت موفق شد توجه کاربران را به گوشی های پرچمدار خود جلب کند. هواوی میت ۶۰ پرو ویژگی های جذابی دارد که کاربران را ترغیب به خرید آن می‌کند. از ویژگی های این تلفن هوشمند می‌توان به برخورداری از تراشه Kirin با قابلیت پشتیبانی از شبکه 5G و ویژگی تماس ماهواره ای دوطرفه اشاره کرد. هواوی هم اکنون در حال آزمایش فناوری اینترنت ماهواره‌ای است و احتمالا آن را به زودی راهی بازار خواهد بود کرد.

سری میت ۷۰ هواوی در بازه زمانی اواخر تابستان تا اوایل پاییز ۱۴۰۳ معرفی می‌شود

نظر شما چیست؟ آیا هواوی می‌تواند در بازار جهانی نیز به موفقیت زیادی دست پیدا کند؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی