حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی 4G جدید هواوی در میان داده های MIIT مشاهده شد

نوشته

1 ماه قبل | بدون دیدگاه | هواوی

گوشی هوشمند 4G جدید هواوی با شماره مدل FIN-AL60a در میان داده های MIIT ظاهر شده است. به نظر می‌رسد که این محصول از سری Nova خواهد بود. در حال حاضر، بسیاری از مشخصات این تلفن هوشمند یک راز باقی مانده است.

گوشی 4G جدید هواوی احتمالا از سری Nova خواهد بود

هواوی، این غول فناوری چینی، در حال حاضر بر روی سری P70 تمرکز کرده است. اما این موضوع باعث نشده که هواوی از گوشی میان‌رده جدیدی رونمایی نکند. این شرکت به تازگی از سری Enjoy 70 رونمایی کرده است. یک گوشی جدید هواوی در میان داده های MIIT مشاهده شده است. انتظار می‌رود که این دستگاه 4G از سری Nova باشد.

با بررسی بیشتر متوجه می‌شویم که هواوی نوا ۱۲ لایت دارای شماره مدل FIN-AL60 است. گوشی جدید مشاهده شده در MIIT با شماره مدل FIN-AL60a شناخته می‌شود. به همین دلیل است که انتظار داریم دستگاه مذکور، متعلق به سری نوا باشد. اما برای تایید این موضوع، به اطلاعات بیشتری نیاز داریم.

نگاهی به مشخصات Nova 12 Lite 

نگاهی به مشخصات Nova 12 Lite می‌اندازیم. این تلفن هوشمند دارای یک صفحه نمایش ۶.۷ اینچی OLED با وضوح ۱۰۸۴ در ۲۴۱۲ پیکسل است. این نمایشگر، رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. نوا ۱۲ لایت باتری پرظرفیت ۴,۵۰۰ میلی‌آمپری داشته و از شارژ سریع ۶۶ واتی نیز پشتیبانی می‌کند. وب‌سایت Huaweicentral اشاره می‌کند که این تلفن هوشمند تنها در ۱۵ دقیقه ۶۰ درصد شارژ می‌شود. برخلاف دیگر مدل‌های Nova 12 که دارای تراشه Kirin هستند، Huawei Nova 12 Lite از تراشه ۸ هسته‌ای اسنپدراگون 778G 4G بهره می‌برد. این تراشه به پردازنده گرافیکی Adreno 642L مجهز است.

هواوی نوا ۱۲ لایت با ۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیره سازی قابل تهیه است. این گوشی به طور پیش‌فرض از HarmonyOS 4.0 بهره می‌برد. دو لنز دوربین در قاب پشتی این دستگاه دیده می‌شود. دوربین اصلی وضوح ۵۰ مگاپیکسلی داشته و از گشودگی دریچه دیافراگم F/1.9 برخوردار است. دوربین ماکرو اولتراواید نیز به یک سنسور ۸ مگاپیکسلی و گشودگی دیافراگم F/2.2 مجهز شده است. یکی از ویژگی های شاخص Nova 12 Lite برخورداری آن از دوربین سلفی ۶۰ مگاپیکسلی است.

هواوی نوا ۱۲ و نوا ۱۲ لایت رسما معرفی شدند

نظر شما درباره تلفن های هوشمند میان‌رده جدید هواوی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی