حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تصاویر زنده هواوی Pocket 2 طراحی این گوشی تاشو را نشان می‌دهد

نوشته

2 ماه قبل | بدون دیدگاه | هواوی

هواوی اخیراً تأیید کرده که در تاریخ ۲۲ فوریه (سوم اسفند) از گوشی تاشو جدیدی به سبک Flip در کشور چین رونمایی خواهد کرد. گزارش های منتشر شده، ادعا می‌کنند که زبان طراحی این تلفن هوشمند مشابه مدل های پیشین سری Pocket است. ادعا شده که این دستگاه در رنگ های بنفش، مشکی و سفید عرضه خواهد شد. هم اکنون، تصاویر زنده قاب پشتی Pocket 2 هواوی به بیرون درز کرده، که طراحی این گوشی تاشو را نشان می‌دهد.

تصویر زنده قاب پشتی هواوی Pocket 2

تصاویر زنده قاب پشتی Pocket 2 هواوی، به اشتراک گذاشته شده است. این تصاویر، نشان می‌دهند که تلفن هوشمند مذکور، در رنگ های آبی و سبز (احتمالا رنگ های دیگری نیز وجود دارد) قابل تهیه خواهد بود. بر روی قاب پشتی، دو بریدگی دایره‌ای شکل دیده می‌شود. یکی از این بریدگی ها برای نمایشگر بیرونی دستگاه بوده؛ و دیگری برای قرارگیری ماژول دوربین در نظر گرفته شده است.

Huawei Pocket 2

در حال حاضر مشخص نیست که قاب پشتی Huawei Pocket 2 از شیشه ساخته شده یا نه. گزارش ها ادعا کرده اند که نسخه بنفش Pocket 2 دارای قاب پشتی چرمی خواهد بود؛ در حالی که نسخه های مشکی و سفید ممکن است دارای قاب پشتی شیشه‌ای باشند. احتمالا نسخه «Art» این تلفن هوشمند تاشو نیز وجود خواهد داشت. برخی از مشخصات هواوی پاکت ۲ به بیرون درز کرده است. اطلاعاتی درباره صفحه نمایش و دوربین های این گوشی تاشو در دست نیست. گفته می‌شود که تراشه Kirin 9000S نیروی پردازشی مورد نیاز این دستگاه را تأمین خواهد کرد. باتری Pocket 2 ظرفیت ۴,۵۲۰ میلی‌آمپری داشته و توسط آداپتور ۶۶ واتی شارژ می‌شود.

Huawei Pocket 2

این تلفن هوشمند تاشو آینده هواوی دارای ۱۲ گیگابایت حافظه رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیره سازی خواهد بود. این گوشی، با Harmony OS 4 به دست کاربران می‌رسد. انتظار می‌رود که هواوی Pocket 2 ضد آب بوده و از سنسور اثرانگشت موجود بر روی فریم کناری برخوردار باشد. گفته می‌شود که این دستگاه از قابلیت ارتباط ماهواره‌ای نیز پشتیبانی خواهد کرد. تأیید شده که هندزفری گردنی Freelace Pro 2 نیز به همراه Pocket 2 رونمایی می‌شود.

طراحی هواوی Pocket 2 به‌همراه رنگ‌بندی این گوشی تاشو فاش شد

نظر شما درباره این تلفن هوشمند تاشو عمودی آینده هواوی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی