حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

والپیپر های سری میت ۵۰ هواوی را همین الان از ترنجی دانلود کنید!

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | هواوی

چند روز پیش بود که هواوی از جدیدترین گوشی های پرچمدار خود رونمایی کرد. این تلفن های هوشمند دارای دوربین قدرتمند و صفحه نمایش فوق العاده ای هستند. سری میت ۵۰ هواوی والپیپر های جذابی نیز دارند. این مجموعه تصاویر پس زمینه هم اکنون منتشر شده و می‌توانید آن را از ترنجی دانلود کنید.

سری میت ۵۰ هوآوی والپیپر های جذابی دارد

والپیپر های جذاب سری میت ۵۰ هواوی منتشر شده اند. برای دانلود این والپیپر ها کافیست به انتهای متن مراجعه کرده، و بر روی لینک موجود تپ کنید. پس از دانلود کردن فایل Zip کافیست آن را به حافظه تلفن هوشمند خود (اگر با PC اقدام به دانلود کرده اید) منتقل کنید. پس از آن، یک تصویر را از میان مجموعه والپیپر موجود انتخاب کرده و گزینه Set as را لمس کنید.

ناچ میت ۵۰ پرو

سری میت ۵۰ هواوی در سه نسخه میت ۵۰، میت ۵۰ پرو و ​​میت 50 RS پورشه دیزاین عرضه می‌شود. این مجموعه مصرف کنندگان مختلفی را هدف قرار می‌دهد. تلفن های هوشمند جدید هوآوی با فناوری های مختلف و آینده نگر مانند ارتباطات ماهواره ای عرضه خواهند شد. در نسخه استاندارد خبری از لبه های خمیده نیست و هواوی به سراغ صفحه نمایش تخت رفته است. دوربین سلفی این تلفن هوشمند در یک پانچ هول کوچک در مرکز نیمه بالایی نمایشگر قرار گرفته است. نسخه پرو اما دارای صفحه نمایش خمیده و یک ناچ عریض است‌. ناچ Mate 50 Pro و Mate  50 RS تا حدودی یاد آور آیفون های اپل است.

والپیپر های Mate 50 را همین حالا دانلود کنید!

همان‌طور که در ابتدا اشاره شد، پرچمداران جدید هوآوی دارای سیستم دوربین قدرتمندی هستند. هواوی Mate 50 Pro دارای دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با دیافراگم متغیر است. این دوربین به لرزشگیر اپیتکال نیز مجهز شده است. دوربین پریسکوپ تله فوتو نیز رزولوشن ۶۴ مگاپیکسلی داشته و در کنار آن یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی اولترا واید قرار گرفته است.

🔗 لینک دانلود 🔗

وب‌سایت Huaweicentral ادعا می‌کند که این غول فناوری چینی، گوشی های هوشمند جدید خود را با دقت توسعه داده است و می‌توان مهارت طراحی را در قاب پشتی این دستگاه ها مشاهده کرد.

هواوی میت 50 و میت 50 پرو رسما معرفی شدند: دمیدن نوآوری در روح گوشی‌های هوشمند

نظر شما چیست؟ اگر هوآوی تحریم نبود، آیا حاضر به خرید پرچمداران جدید این شرکت بودید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی