حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

طراحی هواوی Pocket 2 به‌همراه رنگ‌بندی این گوشی تاشو فاش شد

نوشته

2 ماه قبل | بدون دیدگاه | رندر، هواوی

پیش از این گزارش شده بود که هواوی قصد دارد نسل جدید گوشی تاشو صدفی خود را اوایل اسفندماه معرفی کند. اکنون، طراحی این دستگاه با نام احتمالی هواوی Pocket 2 فاش شده است که رنگ‌بندی این گوشی تاشو را نشان می‌دهد.

طراحی هواوی Pocket 2

افشاگر FixedFocus سه تصویر جدید را به اشتراک گذاشته است که گزینه‌های رنگی مختلف Huawei Pocket 2 را نشان می‌دهد. رنگ‌بندی این گوشی با بنفش تیره آغاز می‌شود و سپس رنگ سفید روکوکو و همچنین رنگ مشکی را دربرمی‌گیرد.

برخلاف مدل سفید، رنگ‌های بنفش تیره و مشکی بافتی ساده شبیه به مدل قبلی خود یعنی Pocket S دارند. بااین‌حال، رنگ سفید آن دارای یک الگوی تار با جزئیات تحسین‌برانگیز و ظاهر کلاسیک است.

ازنظر ظاهر کلی، طراحی پنل پشتی شبیه به رندرهای اولیه است که دو ماژول دایره‌ای غول‌پیکر در سمت چپ و بالای دستگاه را نشان می‌دهد. ماژول اول میزبان لنز سه‌گانه دوربین به‌همراه فلاش LED بوده درحالی‌که دومی به‌عنوان یک نمایشگر ثانویه عمل می‌کند.

طراحی هواوی Pocket 2

طراحی هواوی Pocket 2

این افشاگر همچنین از کاربران خواسته تا به طراحی دستگاه امتیاز دهند و رنگ‌های موردعلاقه خود را از میان رندرها انتخاب کنند. درنهایت، بسیاری از مصرف‌کنندگان نسخه Rococo White را به‌عنوان یکی از بهترین گزینه‌ها برای تلفن تاشو جیبی بعدی انتخاب کردند.

هواوی دستگاه Pocket S را در چند رنگ معرفی کرد. به‌نظر می‌رسد که این شرکت با مدل Pocket 2 نیز این روند را ادامه خواهد داد و ممکن است با رونمایی رسمی رنگ‌های جدید بیشتری را نیز ارائه کند.

هواوی تاکنون هیچ جزئیاتی از محصولات جدید خود اعلام نکرده است. بااین‌حال پس از عرضه سری Nova 12، طرفداران مشتاقانه منتظر معرفی Pocket 2 و سری P70 هستند.

نظر شما درباره طراحی هواوی Pocket 2 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی