حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی تاشو هواوی Pocket S با اسنپدراگون 778G 4G، رنگ‌بندی متنوع و قیمت پایه 822 دلار معرفی شد

نوشته

1 سال قبل | یک دیدگاه | هواوی

کمپانی هواوی امروز یک دستگاه جدید به لیست گوشی‌های تاشو خود اضافه کرده است که یک تفاوت عمده با سایر مدل‌های پیشین و حتی سایر گوشی‌های هوشمند تاشو دارد. گوشی تاشو جدید هواوی Pocket S که از تراشه اسنپدراگون 778G 4G کوالکام بهره می‌برد، درحقیقت در دسته محصولات میان‌رده جای گرفته است. به‌غیر از چیپست و حذف دوربین 32 مگاپیکسلی Ultra Spectrum، سایر مشخصات این دستگاه مشابه گوشی P50 Pocket می‌باشد؛ ازجمله همان فرم و سبک طراحی البته این‌بار با رنگ‌بندی متنوع‌تر، دوربین اصلی 40 مگاپیکسلی و فوق‌عریض 13 مگاپیکسلی، باتری 4000 میلی‌آمپرساعتی با شارژ سریع 40 واتی و صدالبته، قیمت پایین‌تر 822 دلاری در مدل پایه.

گوشی تاشو هواوی Pocket S

هواوی Pocket S دارای طراحی جذاب با گزینه‌های رنگی متنوع از جمله مشکی Obsidian، نقره‌ای مات، سبز نعنایی، صورتی ساکورا، طلایی پامچال و آبی کریستالی است. این رنگ‌ها با طرح‌های جدید، بیشترین تفاوت طراحی این گوشی با P50 Pocket می‌باشند.

گوشی تاشو هواوی Pocket S

گوشی تاشو هواوی Pocket S

در قسمت نمایشگر، Huawei Pocket S از صفحه‌نمایش اصلی 6.9 اینچی با رزولوشن 2790×1188، دقت رنگ 10 بیتی با نمایش 1.07 میلیارد رنگ، پنل OLED، رفرش‌ریت 120 هرتز، کاهش نور PWM با فرکانس بالا 1440 هرتز و نرخ نمونه‌برداری لمسی 300 هرتز بهره می‌برد.

در پنل پشتی دستگاه اما، ما شاهد استفاده از یک نمایشگر ثانویه 1.04 اینچی با 16.7 میلیون رنگ، پنل OLED، رفرش‌ریت 60 هرتز، نرخ نمونه‌برداری لمسی 120 هرتز، رزولوشن 340×340 و تراکم پیکسلی 328PPI هستیم.

این گوشی دارای یک سیستم دوربین دوگانه در پشت خود است که شامل یک سنسور اصلی 40 مگاپیکسلی True-Chroma (دریچه دیافراگم f/1.8) و یک سنسور 13 مگاپیکسلی فوق‌عریض (دیافراگم f/2.2) می‌باشد. در سمت جلو، یک سنسور 10.7 مگاپیکسلی (دریچه دیافراگم f/2.2) برای ثبت عکس‌های سلفی تعبیه شده است.

در مورد باتری، Huawei Pocket S تاشو از یک باتری 4000 میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 40 واتی استفاده می‌کند.

Pocket S دارای فرم طراحی با کلیدهای فیزیکی در سمت راست از جمله دکمه تنظیم صدا و به‌دنبال آن یک دکمه پاور با اسکنر اثرانگشت جانبی ادغام‌شده با آن است. این گوشی همچنین دارای اولین لولای قطره‌ای چندبعدی در صنعت، بافرهای متعدد بین باز و بسته شدن و مواد فولادی MIM می‌باشد که لولای آن را سخت‌تر و پایدارتر کرده است.

هواوی Pocket S تست 400 هزار بار تا شدن را پشت سر گذاشته و اولین گواهینامه دوام گوشی موبایل با صفحه‌نمایش تاشو SGS سوئیسی را دریافت کرده است.

این دستگاه تاشو جدید مجهز به سیستم‌عامل HarmonyOS 3 به‌صورت از‌پیش‌نصب‌شده با تعداد زیادی سفارشی‌سازی و تم‌های جدید نمایشگر ثانویه است تا شما را همیشه در تعامل نگه دارد.

Pocket S همچنین اولین سیستم اتلاف حرارت گرافن انعطاف‌پذیر فوق سرد را نیز به‌کار می‌گیرد. لایه رسانای گرما با محور متقاطع گرافن، هدایت گرما را کارآمدتر کرده و ناحیه رسانای گرما را 80 درصد افزایش می‌دهد.

هواوی همچنین برای گوشی تاشو جدید خود لوازم جانبی متعددی را درنظر گرفته است؛ ازجمله کیف محافظ پایه چرمی، کیف محافظ با تم هوشمند و کیف محافظ رنگارنگ.

گوشی تاشو هواوی Pocket S

گوشی تاشو هواوی Pocket S

Huawei Pocket S در سه نسخه با برچسب‌های قیمتی زیر عرضه می‌شود:

نسخه 128 گیگابایتی در 5988 یوان (822 دلار)

نسخه 256 گیگابایتی در 6488 یوان (890 دلار)

نسخه 512 گیگابایتی با قیمت 7488 یوان (1,028 دلار)

پیش‌فروش Pocket S از ساعت 21 روز 2 نوامبر در چین آغاز می‌شود. هواوی هنوز راجع‌به عرضه جهانی این دستگاه اظهارنظر رسمی نکرده است.

نظر شما درباره گوشی تاشو هواوی Pocket S، مشخصات و طراحی آن چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
M.irani

قیمت که واقعا بالاست!
ولی حیف شد هواوی توی این وضعیت افتاده… انصافا توی دنیای اندروید و حتی کلا موبایل چه سخت افزاری چه نرم افزاری خیلی خوب و کم نقص بود این چند سال گذشته

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی