حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شیائومی Civi 4 با پشتیبانی از ارتباط ماهواره‌ای در راه است

نوشته

2 ماه قبل | بدون دیدگاه | شیائومی

شیائومی در حال آماده شدن برای رونمایی از Civi 4 برای عرضه در بازار چین است. بازار هدف سری Civi، بانوان جوان است. هم اکنون، این تلفن هوشمند آینده شیائومی در میان داده های گواهینامه MIIT مشاهده شده است.

شیائومی Civi 4 با پشتیبانی از شبکه 5G و ارتباط ماهواره‌ای از راه می‌رسد

شیائومی Civi 4 با شماره مدل 24031PN0DC در میان داده های گواهینامه MIIT ظاهر شده است. این گواهی، نشان می‌دهد که تلفن هوشمند مذکور به غیر از شبکه 5G، از قابلیت ارتباط ماهواره‌ای نیز پشتیبانی خواهد کرد. متاسفانه تأییدیه MIIT، به سایر مشخصات این گوشی اشاره‌ای نمی‌کند. این تلفن هوشمند، چندی پیش در میان داده های IMEI نیز ظاهر شده بود.

داده های گواهینامه MIIT

شیائومی سیوی ۴ به تازگی به همراه نسخه جهانی شیائومی ۱۴ اولترا (دارای شماره مدل 24030PN60G) موفق به دریافت گواهینامه TUV Rhienland Flicker-Free شده است. این گواهی تأیید می‌کند که صفحه نمایش گوشی هوشمند مذکور که از نوع AMOLED است، هیچ فشاری بر چشم کاربران وارد نمی‌کند. انتظار داریم که Xiaomi Civi 4 همانند مدل قبل، در ماه می معرفی شود. این گوشی هوشمند به رقابت با دستگاه های Honor خواهد پرداخت.

همان‌طور که Mysmartprice نیز اشاره می‌کند، افشاگری های اولیه حاکی از آن بود که سیوی ۴ به تراشه دیمنسیتی ۸۳۰۰ اولترا مدیاتک مجهز می‌شود. این موضوع کاملا مورد انتظار است، زیرا که Civi 3 نیز از مدیاتک دیمنسیتی ۸۲۰۰ اولترا برخوردار بود. با این وجود اما، یک افشاگر معروف اطلاعات با نام Digital Chat Station، نظر دیگر دارد. وی به تازگی فاش کرده که این تلفن هوشمند آینده شیائومی با تراشه Snapdragon 7 Gen 3 معرفی خواهد شد. به یاد داشته باشید که مشخصات مذکور، اطلاعات فاش شده اولیه بوده و مشخصات نهایی Xiaomi Civi 4 ممکن است متفاوت باشد.

احتمالا شیائومی Civi 4 در اواسط بهار ۱۴۰۳ رونمایی خواهد شد

با توجه به جزئیات فاش شده، نظر شما درباره این تلفن هوشمند آینده شیائومی چیست؟ آیا گوشی های هوشمند سری Civi این شرکت، برای شما جذاب است؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی