حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شیائومی ۱۴ اولترا و شیائومی سیوی ۴ موفق به دریافت گواهی TUV شدند

نوشته

2 ماه قبل | بدون دیدگاه | شیائومی

طبق گزارش های منتشر شده، شیائومی بر روی چند دستگاه جدید مانند Xiaomi 14 Ultra، Mix Flip، Mix Fold 4، تبلت Xiaomi Pad 7 و Civi 4 کار می‌کند. انتظار می‌رود که تمام این دستگاه ها در نیمه ابتدایی سال جاری میلادی معرفی شوند. در حال حاضر اما دو گوشی هوشمند شیائومی ۱۴ اولترا و سیوی ۴ موفق به دریافت گواهینامه TUV Rheinland شدند. تاییدیه مذکور نشان می‌دهد که این دو تلفن هوشمند از فناوری Flicker-Free برخوردار خواهند بود.

گواهی TÜV Rheinland عرضه جهانی شیائومی ۱۴ اولترا را تایید می‌کند

دریافت گواهینامه TÜV Rheinland توسط Xiaomi 14 Ultra و Civi 4 نشان می‌دهد که زمان زیادی تا رونمایی این دو گوشی نمانده است. گزارش ها نشان می‌دهد که شماره مدل 24030PN60G و 24030PN60C به ترتیب مربوط به نسخه جهانی و چینی شیائومی ۱۴ اولترا هستند. مدل جهانی این تلفن هوشمند تاییدیه TUV Rhineland را دریافت کرده است. متاسفانه این گواهی مشخصات گوشی مذکور را فاش نمی‌کند. اما به لطف این تأییدیه می‌دانیم که Xiaomi 14 Ultra در بازار جهانی عرضه خواهد شد. انتظار می‌رود که نسخه چینی این تلفن هوشمند پرچمدار تا پایان ماه جاری میلادی، معرفی شود. احتمالا نسخه جهانی آن، چند هفته بعد از رونمایی نسخه چینی، معرفی خواهد شد.

در آگوست ۲۰۲۳ بود که یک تلفن هوشمند شیائومی با شماره مدل 23041PN0DC در میان داده های IMEI ظاهر شد. با وجود آنکه در لیست IMEI اشاره ای به نام این دستگاه نشده بود، اما گمانه‌زنی ها حاکی از آن است که شماره مدل مذکور مربوط به شیائومی Civi 4 می‌باشد. مشابه نسل های قبل، انتظار می‌رود که Xiaomi Civi 4 در انحصار بازار چین باقی بماند. انتظار می‌رود که تراشه مدیاتک Dimensity 8300-Ultra نیروی پردازشی مورد نیاز این تلفن هوشمند آینده شیائومی را تأمین کند. متاسفانه اطلاعات زیادی درباره این دستگاه منتشر نشده است. شماره مدل این گوشی نشان می‌دهد که در سه ماهه ابتدایی ۲۰۲۴ معرفی خواهد شد.

همان‌طور که Gizmochina اشاره می‌کند، گواهینامه TÜV Rhienland Flicker Free به این معنی است که آزمایشاتی بر روی دستگاه ها انجام شده تا ارزیابی شود که آیا صفحه نمایش به کار گرفته شده در آن می‌تواند با فلیکر خود، اثراتی بر چشم کاربران داشته باشد. این آزمایش ها بر اساس استانداردهای بین المللی و هنجارهای صنعت انجام شده اند. نوشته «Flicker Free» تأیید می‌کند که این دو تلفن هوشمند آینده شیائومی با استانداردهای در نظر گرفته شده مطابقت دارند.

شیائومی CIVI 4 در میان داده های IMEI مشاهده شد

آیا شیائومی ۱۴ اولترا و شیائومی سیوی ۴ برای شما جذاب هستند؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی