حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شیائومی Civi 3 با تراشه مدیاتک دیمنسیتی ۸۲۰۰ اولترا معرفی شد

نوشته

9 ماه قبل | یک دیدگاه | اخبار، شیائومی

پس از شایعات فراوان، شیائومی از تلفن هوشمند Civi 3 در کشور چین رونمایی کرد. این گوشی طراحی زیبا و چشم گیری داشته و به لطف برخورداری از تراشه مدیاتک دیمنسیتی ۸۲۰۰ اولترا، عملکرد خوبی را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. با ترنجی همراه باشید تا نگاهی به مشخصات این گوشی هوشمند جدید شیائومی بیندازیم.

شیائومی Civi 3 مشخصات جذابی دارد

قاب پشتی Xiaomi Civi 3 با دو رنگ متفاوت طراحی شده است. این تلفن هوشمند در چهار رنگ بنفش، سبز نعنایی، طلایی و خاکستری عرضه می‌شود. ماژول دوربین دایره ای شکل این دستگاه به طور برجسته طراحی شده و یک فریم فلزی به رنگ گوشی، آن را احاطه کرده است. درون این ماژول، سه لنز دوربین دیده می‌شود. فلاش LED در سمت چپ پایین ماژول دوربین خودنمایی می کند. باریک بودن یکی از مهمترین ویژگی های این دستگاه است زیرا تنها ۷.۵۶ میلی متر ضخامت و ۱۷۳ گرم وزن دارد.

Xiaomi Civi 3

شیائومی سیوی ۳ دارای صفحه نمایش ۶.۵۵ اینچی منحنی OLED با رزولوشن ۲۴۰۰ در ۱۰۸۰ پیکسل است. نمایشگر این تلفن هوشمند رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی و تاچ سمپلینگ ریت ۲۴۰ هرتزی را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. این نمایشگر با پشتیبانی از فضای رنگی DCI-P3 رنگ های دقیق و غنی را تولید کرده و به لطف روشنایی ۱۵۰۰ نیتی خود، در زیر نور خورشید نیز خوانا خواهد بود.

صفحه نمایش به کار گرفته شده در Xiaomi Civi 3 از فناوری کاهش نور PWM 1920  هرتزی برخوردار بوده چ توانایی تولید رنگ های ۱۲ بیتی را دارد. این نمایشگر برای افزایش دامنه دینامیکی از فناوری‌های HDR10+ و Adaptive HDR10+ استفاده خواهد کرد. دوربین سلفی این تلفن هوشمند جدید شیائومی درون یک پانچ هول کپسولی شکل قرار گرفته است.‌ نمایشگر این دستگاه توسط شیشه گوریلا گلس محافظت می‌شود.

Xiaomi Civi 3

تراشه شیائومی سیوی ۳ 

تراشه مدیاتک دیمنسیتی ۸۲۰۰ اولترا، نیروی پردازشی مورد نیاز جدیدترین گوشی هوشمند شیائومی را تأمین خواهد کرد. این تراشه نسخه ارتقا یافته Dimensity 8200 است که اکنون CPU و GPU سریع تری داشته و از mmWave 5G پشتیبانی می‌کند. Dimensity 8200-Ultra بر اساس لیتوگرافی ۴ نانو متری TSMC ساخته شده است. پردازنده مرکزی این تراشه دارای یک هسته Cortex-X2 با سرعت ۳.۲ گیگاهرتز، سه هسته Cortex-A78 با کلاک ۲.۸۵ گیگاهرتز و چهار هسته Cortex-A55 با فرکانس ۲.۰ گیگاهرتز است.

همان طور که منبع این گزارش اشاره می‌کند، نسخه ۱۲ گیگابایت حافظه رم Xiaomi Civi 3 دارای رم های LPDDR5 است. نسخه ۱۶ گیگابایتی این دستگاه ار رم های LPDDR5x برخوردار است. این دستگاه در سه گزینه ذخیره سازی از ۲۵۶ گیگابایت تا ۱ ترابایت (از نوع UFS 3.1) موجود است. این تلفن هوشمند به طور پیش‌فرض از رابط کاربری MIUI 14 و سیزدهمین نسخه اندروید استفاده می‌کند.

Xiaomi Civi 3

شیائومی سیوی ۳ از باتری ۴,۵۰۰ میلی آمپری برخوردار بوده و از شارژ سریع ۶۷ واتی پشتیبانی می‌کند. شیائومی ادعا می‌کند که این تلفن هوشمند تنها با یک بار شارژ می‌تواند یک روز دوام آورد. این گوشی از پروتکل های شارژ BC1.2، PD3.0 و PD2.0 پشتیبانی کرده و تنها در مدت ۳۸ دقیقه فول شارژ خواهد شد. برای کنترل دما، شیائومی از یک سیستم خنک کننده مایع VC بزرگ ۴,۰۰۰ میلی متر مربعی استفاده کرده است.

دوربین های Xiaomi Civi 3 

این گوشی هوشمند جدید شیائومی از وای فای ۶، شبکه اینترنت 5G، بلوتوث ۵.۳ و NFC برخوردار است. Xiaomi Civi 3 به طیف وسیعی از سنسورها از جمله سنسور نور محیط در زیر صفحه نمایش، سنسور فلیکر، سنسور شتاب، ژیروسکوپ و قطب نما الکترونیکی مجهز شده است. سه لنز دوربین در قاب پشتی Xiaomi Civi 3 قرار گرفته است. دوربین اصلی این گوشی دارای یک سنسور ۵۰ مگاپیکسلی Sony IMX800 با دیافراگم f/1.77 و لرزشگیر اپتیکال است. این تلفن هوشمند همچنین به یک دوربین ۸ مگاپیکسلی اولترا واید با دیافراگم f/2.2 و دوربین ۲ مگاپیکسلی ماکرو مجهز شده است.

Xiaomi Civi 3

همان طور که اشاره شد، دوربین سلفی دوگانه این گوشی هوشمند جدید شیائومی درون یک پانچ هول کپسولی شکل قرار گرفته است. دوربین اصلی سلفی این دستگاه وضوح ۳۲ مگاپیکسلی داشته و از قابلیت فوکوس خودکار برخوردار است. دوربین دیگر نیز وضوح ۳۲ مگاپیکسلی داشته و برای گرفتن عکس هایی با زاویه دید بیشتر به کار خواهد آمد. این دوربین دارای لرزشگیر الکترونیکی تصویر (EIS) است. دوربین سلفی شیائومی سیوی ۳ توانایی ضبط ویدئو های 4K با نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه را خواهد داشت.

شیائومی Civi 2 با تراشه اسنپدراگون ۷ نسل ۱ و دوربین سلفی دوگانه معرفی شد

 

شیائومی سیوی ۳ چه قیمتی دارد؟

شیائومی Civi 3 در نسخه های متفاوتی وارد بازار خواهد شد. مدل پایه با ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی، ۲,۴۹۹ یوان (۳۵۳ دلار) قیمت دارد. نسخه ۱۲ گیگابایتی رم با ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی با قیمت ۲,۶۹۹ یوان (۳۸۲ دلار) به دست خریداران می رسد. برای کسانی که به دنبال حداکثر فضای ذخیره سازی هستند، مدل گران قیمت تر دارای ۱۶ گیگابایت رم و ۱ ترابایت حافظه داخلی با قیمت ۲,۹۹۹ یوان (۴۲۴ دلار) قابل تهیه خواهد بود. پیش فروش این تلفن هوشمند از امروز در کشور چین آغاز شده است.

نظر شما درباره Xiaomi Civi 3 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Sarnevesht

یا ابلفضضضل😐
این همه مشخصات خوب با این قیمت مگه داریم؟ مگه میشه؟ 😐
نسخه 12گیگ رم با 256 گیگ حافظه فقط 350 دلار؟؟؟؟؟؟ 😐😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی