حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بنچمارک Antutu مدیاتک Dimensity 8300 Ultra روی ردمی K70E شیائومی از ۱.۵ میلیون گذشت

نوشته

5 ماه قبل | بدون دیدگاه | اخبار، ردمی

سر و صدای زیادی در مورد گوشی های سری Redmi K70 وجود دارد. این شرکت با انتشار پستی در شبکه اجتماعی ویبو، اطلاعات جدیدی را درباره ردمی K70E به اشتراک گذاشته است. هم اکنون می‌دانیم که این تلفن هوشمند از تراشه مدیاتک دیمنسیتی ۸۳۰۰ اولترا برخوردار خواهد بود.

ردمی K70E حدودا تا ۱۰ روز دیگر معرفی می‌شود

تیزر به اشتراک گذاشته شده از سوی ردمی تأیید می‌کند که K70E نیروی پردازشی مورد نیاز خود را از طریق تراشه مدیاتک Dimensity 8300 Ultra تأمین خواهد کرد. امروز، مدیاتک از تراشه دیمنسیتی ۸۳۰۰ رونمایی کرد. اما Redmi K70E از نسخه اولترا این تراشه استفاده می‌کند. انتظار می‌رود که عملکرد CPU و GPU در این نسخه از دیمنسیتی ۸۳۰۰ بهبود یابد. این شرکت حتی نتایج بنچمارک AnTuTu v10 کی۷۰ ای را به اشتراک گذاشته است. این گوشی هوشمند موفق به کسب امتیاز ۱,۵۲۶,۳۲۸ شده است. این امتیاز نشان می‌دهد که Redmi K70E یک رقیب قدرتمند برای گوشی های هوشمند موجود در بخش میان رده بازار خواهد بود.

امتیاز بنچمارک AnTuTu

عملکرد Redmi K70E در اجرای یک بازی جهان باز

ردمی همچنین نتایج تست بازی یک ساعته این تلفن هوشمند را نیز به اشتراک گذاشته است. Redmi K70E موفق به ثبت میانگین فریم ریت 58.86 FPS در اجرای یک «بازی جهان باز» با دمای ۲۵ درجه سانتی‌گراد شده است. انتظار می‌رود Redmi K70E از قابلیت های هوش مصنوعی Dimensity 8300 استفاده گسترده ای کند. همان‌طور که ردمی با انتشار پوستر دیگری تأیید می‌کند، K70E می تواند جملات جدیدی تولید کرده و عکس هایی را بر اساس پیام های متنی ایجاد کند. این دستگاه ویژگی‌ های پیشرفته ای مانند گسترش عکس (شبیه Adobe’s Generative Fill) و جستجوی بهبود یافته در آلبوم عکس ها از طریق هوش مصنوعی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

ردمی کی ۷۰ ای از قابلیت های هوش مصنوعی دیمنسیتی ۸۳۰۰ اولترا استفاده می‌کند

مطابق با گزارش منبع، انتظار می‌رود که سری ردمی K70 دارای سه عضو K70، K70 Pro و K70E باشد. با وجود آنکه اطلاعاتی درباره K70E منتشر شده است، اما جزئیات زیادی درباره دو گوشی هوشمند دیگر هنوز در دست نیست. ردمی تایید کرده که تلفن های هوشمند سری K70 در اواخر ماه جاری میلادی رونمایی خواهند شد. اما تاریخ دقیق زمان معرفی، هنوز مشخص نیست.

تصویری از ردمی K70 لو رفت

نظر شما درباره این تلفن های هوشمند آینده ردمی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی