حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

طراحی جلویی شیائومی Civi 4 در کنسول گوگل پلی مشاهده شد

نوشته

1 هفته قبل | بدون دیدگاه | شیائومی

چند پیش، Xiaomi Civi 4 Pro به عنوان اولین گوشی مجهز به تراشه Snapdragon 8s Gen 3 معرفی شد. انتظار می‌رود که شیائومی، از نسخه «غیر پرو» این تلفن هوشمند نیز رونمایی کند. هم‌اکنون، طراحی جلویی شیائومی Civi 4 در میان داده های کنسول گوگل پلی مشاهده شده است.

شیائومی Civi 4 نیز به تراشه Snapdragon 8s Gen 3 مجهز می‌شود

همان‌طور که می‌توان در تصویر زیر مشاهده کرد، یک گوشی جدید شیائومی با شماره مدل 24053PY09C و کد chenfeng در میان داده های کنسول Google Play ظاهر شده است. این تلفن هوشمند جدید، Xiaomi Civi 4 نام خواهد داشت. گوشی مذکور در لیست «دستگاه های پشتیبانی شده توسط گوگل پلی» نیز مشاهده شده است. Xiaomi Civi 4 Pro دارای شماره مدل مشابهی است. گزارش های اخیر نشان داده‌اند که این گوشی هوشمند شیائومی، در بازار جهانی عرضه نخواهد شد. البته این دستگاه با نام Xiaomi 14 Civi (دارای شماره مدل 24053PY09I) راهی بازار هند خواهد شد.

داده های کنسول گوگل پلی

طراحی جلویی شیائومی Civi 4 در لیست گوگل پلی قابل مشاهده است. این گوشی نسخه‌ای متفاوت از Xiaomi Civi 4 Pro است. همان‌طور که Gizmochina اشاره می‌کند، این تلفن هوشمند به یک دوربین سلفی مجهز شده، اما سیوی ۴ پرو دارای دوربین دوگانه سلفی بود که درون یک پانچ هول کپسولی شکل قرار گرفته‌اند. به نظر می‌رسد که Civi 4 دارای یک صفحه نمایش خمیده خواهد بود. دکمه های تنظیم صدا و پاور در سمت راست فریم، قابل مشاهده‌اند.

برخی از مشخصات Xiaomi Civi 4 فاش شد

برخی از مشخصات Xiaomi Civi 4 نیز در میان داده های کنسول گوگل پلی مشاهده می‌شود. این گوشی هوشمند دارای صفحه نمایشی با وضوح ۱۲۳۶ در ۲۷۵۰ پیکسل (تراکم 480ppi) خواهد بود. این گوشی به طور پیش‌فرض با اندروید ۱۴ به دست کاربران می‌رسد. نسخه حاضر شده در لیست گوگل پلی، دارای ۱۲ گیگابایت حافظه رم است. شیائومی سیوی ۴ از تراشه SM8635 کوالکام بهره می‌برد. این شماره مدل مربوط به Snapdragon 8s Gen 3 است. البته لیست Google Play به جزئیات CPU و GPU اشاره‌ای نمی‌کند. باید منتظر گزارش های بیشتر باشیم، تا ببینیم Xiaomi Civi 4 در کدام بازار ها عرضه خواهد شد.

شیائومی CIVI 4 Pro با تراشه اسنپدراگون ۸ اس نسل ۳ معرفی شد

نظر شما درباره این تلفن هوشمند جدید شیائومی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی