حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رندر های ایسوس Zenfone 11 Ultra فاش شد: طراحی مشابه ROG Phone 8

نوشته

2 ماه قبل | بدون دیدگاه | ایسوس، رندر، شایعات

رندر های با کیفیت ایسوس Zenfone 11 Ultra فاش شده است. گزارش ها حاکی از آن است که این شرکت در حال آماده شدن برای رونمایی از Zenfone 11 و Zenfone 11 Ultra است. طراحی مدل اولترا، شباهت هایی با ROG Phone 8 دارد.

رندر های Zenfone 11 Ultra ایسوس، این گوشی را در ۴ نشان می‌دهد

افشای اطلاعات قبلی نشان داد که زنفون ۱۱ اولترا در ۵ رنگ خاکستری، آبی، مشکی، سبز و نارنجی عرضه خواهد شد. هم اکنون اما رندر های به اشتراک گذاشته شده از سوی ایوان بلاس، نسخه سبز رنگ این دستگاه را نشان نمی‌دهد. طراحی کلی Zenfone 11 Ultra تفاوتی با سری ROG Phone 8 ندارد. به غیر از تغییرات جزئی در طراحی دوربین پشتی، تمام عناصر دیگر طراحی، کاملاً بین Zenfone 11 Ultra و سری ROG Phone 8 مشابه هستند. گفته می‌شود که این دستگاه دارای یک صفحه نمایش ۶.۷۸ اینچی LTPO AMOLED با وضوح FullHD+ و رفرش ریت ۱۴۴ هرتزی خواهد بود. انتظار می‌رود که این گوشی هوشمند به طور پیش‌فرض از اندروید ۱۴ برخوردار بوده و از سنسور زیر صفحه نمایش بهره‌مند است.

رنگ های زنفون ۱۱ اولترا

زنفون ۱۱ اولترا با دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی به دست کاربران خواهد رسید. سه لنز دوربین در قاب پشتی این دستگاه دیده می‌شود. دوربین اصلی وضوح ۵۰ مگاپیکسلی (برخوردار از سنسور سونی IMX890) دارد و از لرزشگیر اپتیکال نیز بهره می‌برد. دوربین اولتراواید به سنسور ۱۳ مگاپیکسلی مجهز بوده؛ و دوربین ۳۲ مگاپیکسلی تله فوتو از لرزشگیر اپتیکال (OIS) و قابلیت زوم اپتیکال ۳ برابری برخوردار است.

زنفون ۱۱ اولترا

Zenfone 11 Ultra

Zenfone 11 Ultra

تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ نیروی پردازشی مورد نیاز Zenfone 11 Ultra ایسوس را تأمین خواهد کرد. گران قیمت‌ترین نسخه این تلفن هوشمند با ۱۶ گیگابایت حافظه رم LPDDR5x و ۱ ترابایت حافظه ذخیره سازی UFS 4.0 عرضه خواهد شد. این دستگاه از باتری پرظرفیت ۵,۵۰۰ میلی‌آمپری برخوردار بوده و از شارژ سریع ۶۵ واتی پشتیبانی می‌کند. گفته می‌شود که این گوشی از شارژ بی‌سیم ۱۵ واتی نیز پشتیبانی خواهد کرد.

ایسوس Zenfone 10 رسما معرفی شد: پرچمدار کامپکت با نمایشگر 5.9 اینچی 144Hz و اسنپدراگون 8 نسل 2

با توجه به رندر های Zenfone 11 Ultra ایسوس، نظر شما درباره این تلفن هوشمند چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی