حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ایسوس Zenfone 11 Ultra به‌طور کامل فاش شد: طراحی مشابه ROG Phone 8

نوشته

2 ماه قبل | بدون دیدگاه | ایسوس، رندر

سری Zenfone ایسوس به‌دلیل اینکه یکی از معدود گوشی‌های حال‌حاضر است که هنوز هم می‌تواند یک پرچمدار اندرویدی عالی بوده و درعین‌حال جمع‌وجور باشد، همواره مورد تحسین منتقدان قرار گرفته است. ما منتظر هستیم تا ایسوس نسل جدید گوشی Zenfone 11 خود را نیز بر اساس همین روند عرضه کند، اما به‌نظر می‌رسد امسال استراتژی این برند کمی متفاوت‌تر خواهد بود. به‌تازگی، رندرهای جدیدی از ایسوس Zenfone 11 Ultra به بیرون درز کرده است و در کمال تعجب، این دستگاه ابعاد و نمایشگر بزرگی داشته و از زبان طراحی مشابه با گوشی گیمینگ ROG Phone 8 بهره می‌برد.

ایسوس Zenfone 11 Ultra

یکی از کاربران ردیت با نام Td3v1l اخیراً مجموعه‌ای از رندرها و تصاویر مربوط به Zenfone 11 Ultra را در جدیدترین firmware  گوشی گیمینگ ASUS ROG Phone 8 مشاهده کرده است. همان‌طور که می‌بینیم، به‌نظر می‌رسد Zenfone 11 Ultra ازنظر طراحی کاملاً به ROG Phone 8 نزدیک است. این رندرها همچنین باعث می‌شوند طراحی این دستگاه کمی ناخوشایند به‌نظر برسد که با زبان طراحی Zenfone 10 فاصله زیادی دارد.

به‌لطف تصویر جعبه، ما می‌دانیم که این دستگاه ASUS Zenfone 11 Ultra نامیده می‌شود. همچنین یک برگه مشخصات اولیه در میان داده‌های فاش‌شده وجود دارد.

بر اساس این برگه مشخصات، Zenfone 11 Ultra دارای صفحه‌نمایش 6.78 اینچی با رزولوشن 2400 در 1080 AMOLED، پنل از نوع LTPO با رفرش‌ریت بین 1 تا 120 هرتز و حداکثر رفرش‌ریت 144 هرتز در برخی بازی‌ها خواهد بود. گفته می‌شود که این گوشی از پردازنده Qualcomm Snapdragon 8 Gen 3، همراه با حداکثر 16 گیگابایت رم LPDDR5X و تا 512 گیگابایت حافظه UFS 4.0 بهره می‌برد.

ایسوس Zenfone 11 Ultra

ایسوس Zenfone 11 Ultra

برای دوربین‌ها، Zenfone 11 Ultra می‌تواند با یک دوربین 50 مگاپیکسلی IMX890 سونی به‌همراه OIS گیمبال به‌عنوان لنز اصلی، یک دوربین 13 مگاپیکسلی فوق‌عریض با زاویه‌دید 120 درجه و یک دوربین تله‌فوتو 32 مگاپیکسلی با OIS برای زوم اپتیکال 3 برابر همراه باشد. قسمت جلویی نیز می‌تواند یک سنسور 32 مگاپیکسلی RGBW داشته باشد.

طبق این برگه مشخصات، سایر مشخصات این دستگاه شامل یک باتری بزرگ 5500 میلی‌آمپرساعتی است که می‌تواند از شارژ سریع 65 واتی و شارژ بی‌سیم 15 واتی پشتیبانی کند. Zenfone 11 Ultra همچنین دارای جک هدفون 3.5 میلی‌متری و بلندگوهای استریو دوگانه خواهد بود.

ایسوس Zenfone 11 Ultra

ایسوس Zenfone 11 Ultra

اگر همه این مشخصات برای شما آشنا به‌نظر می‌رسند، به این دلیل است که این دستگاه کاملاً شبیه به ROG Phone 8 Pro می‌باشد. همان‌طور که در این تصاویر لو رفته نیز شاهد هستیم، زبان طراحی این گوشی هوشمند نیز کاملاً مشابه ROG Phone 8 Pro است.

وجود Zenfone 11 Ultra لزوماً به این معنی نیست که یک Zenfone 11 معمولی نیز وجود خواهد داشت. بااین‌حال، با توجه به اطلاعاتی که تاکنون در اختیار داریم، به‌نظر می‌رسد ایسوس قصد دارد مانند سال‌های گذشته یک نسخه استاندارد از سری پرچمدار جدید خود با نمایشگر کوچک‌تر نیز عرضه کند تا دل طرفداران خود را به‌دست آورد.

نظر شما درباره ایسوس Zenfone 11 Ultra چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی