حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قیمت Zenfone 11 Ultra ایسوس فاش شد: بیش از ۱,۰۰۰ دلار برای نسخه پایه

نوشته

1 ماه قبل | بدون دیدگاه | ایسوس، شایعات

قیمت Zenfone 11 Ultra در بازار اروپا توسط یک فروشنده اهل کشور چک فاش شده است. ایسوس تایید کرده که این تلفن هوشمند در تاریخ ۱۴ مارس (۲۴ اسفند ماه) معرفی خواهد شد. با ترنجی همراه باشید تا به جزئیات این گزارش بپردازیم.

نسخه پایه Zenfone 11 Ultra با قیمتی بیش از ۱,۰۰۰ دلار در بازار اروپا عرضه می‌شود

با توجه به اطلاعات فاش شده، زنفون ۱۱ اولترا در دو نسخه عرضه خواهد شد. نسخه پایه با ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره سازی با قیمت معادل ۱,۰۷۸ دلار/ ۹۸۶ یورو به دست کاربران می‌رسد.

نسخه گران‌قیمت‌تر دارای ۱۶ گیگابایت حافظه رم و ۵۱۲ گیگابایت فضای ذخیره سازی بوده که با قیمت معادل ۱,۱۴۳ دلار/ ۱,۰۴۵ یورو قابل تهیه خواهد بود. این گزارش اشاره می‌کند که قیمت های مذکور مربوط به فروش اولیه بوده که تا ۱۴ آوریل (۲۶ فروردین) ادامه دارد. پس از آن انتظار می‌رود که قیمت مدل پایه ۱,۰۰۰ کرون (۴۳ دلار یا ۳۹ یورو) و نسخه دیگر ۲,۵۰۰ کرون (۱۰۷ دلار یا ۹۸ یورو) افزایش یابد.

Zenfone 11 Ultra

شایعات منتشر شده، مشخصات Zenfone 11 Ultra را نشان می‌دهند. این تلفن هوشمند آینده ایسوس دارای یک صفحه نمایش ۶.۷۸ اینچی AMOLED با رزولوشن FullHD+ خواهد بود. این نمایشگر، رفرش‌ ریت ۱۴۴ هرتزی LTPO را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ به عنوان قلب تپنده این دستگاه در نظر گرفته شده است. این تلفن هوشمند حداکثر با ۱۶ گیگابایت رم LPDDR5x و ۱ ترابایت حافظه ذخیره سازی UFS 4.0 قابل تهیه خواهد بود.

زنفون ۱۱ اولترا ایسوس از شارژ سریع ۶۵ واتی پشتیبانی خواهد کرد

سه لنز دوربین در قاب پشتی زنفون ۱۱ اولترا قرار گرفته است. دوربین اصلی وضوح ۵۰ مگاپیکسلی داشته (برخوردار از سنسور سونی IMX890) و برای دوربین اولتراواید نیز از یک سنسور ۱۳ مگاپیکسلی استفاده شده است. دوربین های تله‌فوتو و سلفی این دستگاه به سنسور ۳۲ مگاپیکسلی مجهز شده‌اند.

گفته می‌شود که این گوشی هوشمند آینده ایسوس از سنسور اثرانگشت زیر صفحه نمایش برخوردار خواهد بود. این دستگاه به طور پیش‌فرض با اندروید ۱۴ به دست کاربران می‌رسد. همچنین، فاش شده که زنفون ۱۱ اولترا از باتری پرظرفیت ۵,۵۰۰ میلی‌آمپری بهرمند بوده و از شارژ سریع ۶۵ واتی پشتیبانی می‌کند. انتظار می‌رود که این دستگاه از شارژ بی‌سیم ۱۵ واتی نیز پشتیبانی کند.

تاریخ معرفی ایسوس Zenfone 11 Ultra مشخص شد: 24 اسفند 1402

با توجه به قیمت های فاش شده، نظر شما درباره Zenfone 11 Ultra چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی