حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ایسوس Zenfone 11 با اسنپدراگون ۸ نسل ۴ در کنسول گوگل پلی مشاهده شد

نوشته

3 ماه قبل | بدون دیدگاه | ایسوس

ژوئن سال گذشته میلادی بود که ایسوس از Zenfone 10 رونمایی کرد. پس از معرفی این دستگاه، شایعاتی منتشر شد که نشان می‌داد زنفون ۱۰ آخرین گوشی این سری است. این شایعات اما از سوی ایسوس رد شدند. هم اکنون، Zenfone 11 ایسوس در میان داده های کنسول Google Play مشاهده شده است.

ایسوس Zenfone 11 با ۱۶ گیگابایت رم در کنسول گوگل پلی مشاهده شده است

لیست کنسول گوگل پلی نام این تلفن هوشمند را تأیید کرده و برخی از مشخصات آن را فاش می‌کند. Asus Zenfone 11 دارای تراشه ۸ هسته‌ای کوالکام با پردازنده گرافیکی Adreno 830 است. انتظار می‌رود که این دستگاه از چیپست اسنپدراگون ۸ نسل ۴ (پرچمدار آینده کوالکام) برخوردار باشد. این موضوع تعجب آور است، زیرا که انتظار می‌رفت زنفون ۱۱ از تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ استفاده کند‌. گمانه زنی ها حاکی از آن است که در اواخر سال جاری میلادی و پس از معرفی Snapdragon 8 Gen 4، شاهد رونمایی Zenfone 11 خواهیم بود. لیست منتشر شده از سوی گوگل پلی، این تلفن هوشمند آینده ایسوس را با ۱۶ گیگابایت رم ‌و اندروید ۱۴ نشان می‌دهد. انتظار می‌رود که دکمه های پاور و تنظیم صدا در سمت راست قرار گیرند. دوربین سلفی نیز احتمالا درون پانچ هول تعبیه خواهد شد.

داده های کنسول گوگل پلی

از آنجایی که ایسوس در اواسط سال گذشته میلادی Zenfone 10 را معرفی کرد، انتظار می‌رود که امسال نیز در همان زمان از یک گوشی رونمایی کند. اما انتظار نمی‌رود که زنفون جدید در آینده‌ای نزدیک معرفی شود. این شرکت بیشتر بر روی تلفن های هوشمند سری ROG تمرکز کرده است. به همین دلیل برخی کاربران فکر کردند که سری زنفون به اواخر عمر خود رسیده و ادامه پیدا نخواهد کرد. همان‌طور که منبع این گزارش می‌کند، انتظار می‌رود که در آینده اطلاعات بیشتری درباره Zenfone 11 ایسوس به بیرون درز کند. به محض انتشار اطلاعات بیشتر، آن را با شما در ترنجی به اشتراک خواهیم گذاشت.

ایسوس Zenfone 10 رسما معرفی شد: پرچمدار کامپکت با نمایشگر 5.9 اینچی 144Hz و اسنپدراگون 8 نسل 2

با توجه به اطلاعات فاش شده، نظر شما درباره زنفون ۱۱ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی