حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ایسوس زنفون ۱۱ اولترا در راه است

نوشته

3 ماه قبل | بدون دیدگاه | ایسوس، شایعات

ایسوس در حال آماده شدن برای رونمایی از گوشی هوشمند جدید سری Zenfone است. این شرکت اخیرا سری ROG Phone 8 را معرفی کرد و اکنون، به نظر می‌رسد که زنفون ۱۱ اولترا در راه است.

ایسوس زنفون ۱۱ اولترا

گوشی Zenfone 11 Ultra غول فناوری تایوانی در پایگاه داده SDPPI یعنی پلتفرم صدور گواهینامه اندونزی، مشاهده شده است. این دستگاه با شماره مدل ASUS_AI2401_H در دست توسعه بوده و اسم تجاری آن نیز در سند دیده می‌شود.

پیش از این گوشی پرچمدار ایسوس Zenfone 11 Ultra در پایگاه داده بلوتوث SIG رصد شده بود و تأیید می‌کرد این گوشی هوشمند از بلوتوث 5.4 پشتیبانی می کند.

سری زنفون ایسوس معمولا شامل محصولات رده بالای این شرکت می‌شود. مدل جدید با پسوند “Ultra” می تواند به یک مدل دارای صفحه نمایش بزرگتر اشاره کند.

با توجه به اینکه سری Zenfone 11 جانشین مستقیم Zenfone 10 است، این محصولات طبیعتا نسبت به نسل قبلی خود پیشرفته‌تر خواهند بود. زنفون ۱۰ یک گوشی جمع‌وجور پرچمدار با تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲ بود. احتمال دارد که زنفون ۱۱ اولترا با تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ و نمایشگر بزرگتر عرضه شود. طبیعتا ابعاد بزرگتر می‌تواند جا را برای باتری بزرگتر و مشخصات بهتر باز کند.

متاسفانه در حال حاضر به جز یک اسم و پشتیبانی از بلوتوث ۵.۴، دیگر اطلاعات بیشتری درباره این محصول نداریم. نظر شما چیست؟ فکر می‌کنید ایسوس در سبد محصولاتش نیاز به یک پرچمدار بزرگ دارد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)