حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شیائومی 14 اولترا از شبکه 5.5G با سرعت 5 گیگابیت‌برثانیه پشتیبانی می‌کند

نوشته

1 ماه قبل | بدون دیدگاه | شیائومی

شرکت‌های مخابراتی چینی گام مهمی را در مسیر انتقال از شبکه 5G به 6G برداشته‌اند و با معرفی فناوری پیشرفته 5.5G یا همان 5G-A، پیشرفت اساسی را رقم زده‌اند که سرعت‌های قابل‌توجهی بالاتری را در شبکه‌های تلفن همراه ممکن می‌سازد. پس از سری اوپو Find X7، اکنون نوبت به شیائومی 14 اولترا رسیده است تا با پشتیبانی از شبکه 5.5G، این استاندارد را به‌صورت تجاری در چین دریافت کند.

شبکه 5.5G شیائومی 14 اولترا

چند سازنده چینی گوشی‌های هوشمند با همکاری China Telecom فناوری 5.5G را ارتقا داده‌اند. سری vivo X100 Pro و OPPO Find X7 قرار است از ماه آینده میلادی به شبکه 5.5G (5G-A) متصل شوند.

آزمایش‌های China Mobile همچنین نشان داد که Xiaomi 14 Ultra به سرعت 5132 مگابیت‌برثانیه دست یافته است. در مقایسه با 5G، فناوری 5.5G عملکرد قابل‌توجهی را در سرعت، تأخیر، مقیاس‌پذیری اتصال و بهره‌وری انرژی ارائه می‌دهد و ظرفیت شبکه را تقریباً ده برابر افزایش می‌دهد.

شبکه 5.5G شیائومی 14 اولترا

شبکه 5.5G شیائومی 14 اولترا

درحالی‌که سرعت شبکه تلفن همراه 5 گیگابیت‌برثانیه Xiaomi 14 Ultra چشمگیر است، پتانسیل فناوری 5.5G (5G-A) حتی بیشتر نیز می‌باشد و انتظار می‌رود که تأخیری در سطح میلی‌ثانیه، همراه با سرعت دانلود 10 گیگابیت‌برثانیه و آپلود 1 گیگابیت‌برثانیه ارائه کند.

فناوری 5.5G درحال آزمایش بر روی گوشی‌های هوشمند منتخب و محدود به شهرهای خاصی در چین است که نشان می‌دهد پذیرش گسترده آن ممکن است زمان ببرد. با این وجود، تجربه چنین افزایش سرعت قابل‌توجهی حتی قبل از آماده‌شدن نسل بعدی 6G نیز درحال‌حاضر شیرین است.

China Mobile قصد دارد تا پایان سال جاری شبکه جدید را برای پوشش بیش از 300 شهر در چین راه‌اندازی کند. 100 مورد اول شامل کلان‌شهرهای عظیم پکن، شانگهای و گوانگژو خواهد بود.

دیدگاه شما پیرامون پشتیبانی Xiaomi 14 Ultra از شبکه 5.5G چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی