حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

باتری شیائومی پد ۷ پرو احتمالا ظرفیت ۱۰,۰۰۰ میلی‌آمپری خواهد داشت

نوشته

2 ماه قبل | بدون دیدگاه | تبلت، شایعات، شیائومی

ظرفیت باتری شیائومی پد ۷ پرو به بیرون درز کرده است. این شرکت در حال آماده شدن برای رونمایی از نسل بعدی تبلت های خود است که احتمالا سری Pad 7 نام خواهد داشت.

بر خلاف شایعات قبلی، شیائومی پد ۷ پرو با اسنپدراگون ۸ نسل ۳ از راه می‌رسد

افشاگر معروف اطلاعات، Digital Chat Station، با انتشار پستی در ویبو مشخصات کلیدی Xiaomi Pad 7 Pro را به اشتراک گذاشته است. بر خلاف گزارشات قبلی، گفته می‌شود که این محصول از اسنپدراگون ۸ نسل ۳ برخوردار خواهد بود. چیپست مذکور، یک تراشه پرچمدار است. انتظار می‌رود که شیائومی پد ۷ پرو به صفحه نمایش ۱۲.۴۵ اینچی LCD با رفرش ریت ۱۴۴ هرتزی و نسبت ابعاد تصویر ۱۶:۱۰ مجهز شود. در ابتدا ادعا می‌شد که این تبلت آینده شیائومی نیروی پردازشی مورد نیاز خود را از تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲ تأمین خواهد کرد.

پست Digital Chat Station در ویبو

این افشاگر اطلاعات معتقد است که ظرفیت باتری شیائومی پد ۷ پرو ۱۰,۰۰۰ میلی‌آمپر خواهد بود. مطابق با گزارش منبع، انتظار می‌رود که این محصول دارای رابط کاربری HyperOS مبتنی بر سیستم عامل اندروید ۱۴ باشد. با این مشخصات، انتظار می‌رود که Xiaomi Pad 7 Pro برای کار های سنگین، مانند گیم، مناسب باشد. این تبلت به تازگی در میان داده های IMDA و 3C مشاهده شده است. گواهینامه های مذکور نشان می‌دهند که این تبلت آینده شیائومی از شارژ سریع ۱۲۰ واتی پشتیبانی خواهد کرد. انتظار می‌رود که این محصول دارای دوربین دوگانه ۵۰ مگاپیکسلی باشد. از دیگر ویژگی های Xiaomi Pad 7 Pro می‌توان به برخورداری از چهار اسپیکر اشاره کرد.

تبلت شیائومی پد ۶ مکس با نمایشگر ۱۴ اینچی به همراه Xiaomi Band 8 Pro معرفی شد

اطلاعات مذکور، تمام آن چیزی است که درباره این تبلت قدرتمند آینده شیائومی می‌دانیم. انتظار می‌رود که در آینده اطلاعات بیشتری درباره این محصول به بیرون درز کند. با ترنجی برای اطلاع از اخبار بیشتر همراه بمانید.

با توجه به مشخصات فاش شده نظر شما درباره شیائومی پد ۷ پرو چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی