حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شیائومی میکس فلیپ با اسنپدراگون ۸ نسل ۳ و قابلیت ارتباط ماهواره‌ای از راه می‌رسد؟

نوشته

2 ماه قبل | بدون دیدگاه | شایعات، شیائومی

از مدت ها پیش شایعه شده بود که شیائومی در حال کار بر روی اولین گوشی تاشو Flip خود است. ممکن است که این تلفن هوشمند، «شیائومی میکس فلیپ» نام داشته باشد. هم اکنون برخی از مشخصات و ویژگی های این دستگاه به بیرون درز کرده است.

ممکن است شیائومی میکس فلیپ کمتر از ۱ ماه دیگر معرفی شود

بر اساس پستی که افشاگر معروف اطلاعات، Digital Chat Station، منتشر کرده است؛ Xiaomi Mix Flip ویژگی ها و مشخصاتی در حد یک پرچمدار را در اختیار کاربران قرار خواهد داد. ادعا می‌‌شود که این تلفن هوشمند تاشو از تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ بهرمند خواهد بود. احتمالا این دستگاه از قابلیت ارتباط ماهواره‌ای نیز پشتیبانی می‌کند. این ویژگی، اغلب در گوشی های پریمیوم دیده می‌شود. شیائومی تاکنون هیچ اطلاعاتی را درباره گوشی تاشو Flip آینده خود به اشتراک نگذاشته است.

پست Digital Chat Station

در شایعات گذشته، ادعا شده بود که شیائومی میکس فلیپ از تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲ برخوردار خواهد بود. اما هم اکنون، Digital Chat Station، معتقد است که این دستگاه به چیپست پرچمدار فعلی کوالکام مجهز می‌شود. همچنین تصویری از طراحی شماتیک Mix Flip منتشر شده که صفحه نمایش و قاب پشتی این گوشی هوشمند را نشان می‌دهد. متاسفانه جزئیات دقیق دیگری درباره این دستگاه به بیرون درز نکرده است.

گوشی تاشو میکس فلیپ ۳

رندر گوشی تاشو میکس فلیپ ۳

هنوز مشخص نیست که Mix Flip به طور رسمی و در چه زمانی رونمایی خواهد شد. همان‌طور که منبع این گزارش اشاره می‌کند، انتظار می‌رود که این تلفن هوشمند تاشو در کنار Xiaomi 14 Ultra معرفی شود. احتمالا این گوشی پرچمدار آینده شیائومی تا پایان ماه آینده میلادی رونمایی خواهد شد. بنابراین، شاید در ماه فوریه علاوه بر شیائومی ۱۴ اولترا، شاهد رونمایی میکس فلیپ نیز باشیم.

شیائومی Mix Fold 4 اولین گوشی با دوربین Leica عرضه می‌شود

نظر شما درباره این گوشی هوشمند تاشو آینده شیائومی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی