حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تبلت مقاوم سامسونگ گلکسی Tab Active 5 رسماً معرفی شد

نوشته

3 ماه قبل | بدون دیدگاه | تبلت، سامسونگ

سامسونگ امروز به‌صورت رسمی مدل جدید تبلت مقاوم خود با نام گلکسی Tab Active 5 را معرفی کرده است. تب اکتیو 5 جدیدترین تبلت قدرتمند سامسونگ است و از ویژگی‌های سازمانی، امنیت و بهینه‌سازی‌های متنوع بهره می‌برد. این دستگاه همچنین دارای یک باتری قابل تعویض توسط کاربر و یک حالت بدون باتری است تا با انواع محیط‌های کاری سازگار باشد.

تبلت مقاوم سامسونگ گلکسی Tab Active 5

تبلت مقاوم جدید سامسونگ دارای محافظ Corning Gorilla Glass 5، استاندارد IP68 برای مقاومت در برابر گردوغبار و آب و ساختار MIL-STD-810H است. هنگامی‌که این دستگاه در قاب محافظ خود قرار می‌گیرد، سامسونگ می‌گوید که Galaxy Tab Active 5 می‌تواند سقوط 1.8 متری را تحمل کند.

سایر ویژگی‌های سازمانی عبارتند از کلید فعال قابل تنظیم که می‌تواند عملکردهای مختلف را به آن اختصاص داد، قلم S Pen با گواهی IP68 در جعبه، Samsung Knox با Knox Vault، حسگر اثرانگشت و حالت بدون باتری که در بالا ذکر شد که به تبلت اجازه می‌دهد بدون استفاده از باتری قابل تعویض توسط کاربر، کار کند.

تبلت مقاوم سامسونگ گلکسی Tab Active 5

تبلت مقاوم سامسونگ گلکسی Tab Active 5

تبلت جدید Galaxy Tab Active 5 دارای اتصال Wi-Fi 6 و 5G است. این دستگاه همچنین از صفحه‌نمایش 8 اینچی TFT WUXGA با رفرش‌ریت 120 هرتز و دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی (دیافراگم f/1.9) و دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی (f/2.2) بهره می‌برد.

سامسونگ مشخص نکرده است که کدام تراشه قدرت این تبلت را تأمین می‌کند، اما احتمالاً به چیپست هشت هسته‌ای 5 نانومتری Exynos 1380 مجهز شده است. این پردازنده با 6 یا 8 گیگابایت رم و 128 یا 256 گیگابایت حافظه داخلی همراه می‌شود که تا 1 ترابایت از طریق microSD قابل ارتقا است. باتری قابل تعویض این تبلت دارای ظرفیت 5050 میلی‌آمپرساعت است.

ابعاد این دستگاه معادل 126.8×213.8×10.1 میلی‌متر بوده و وزن آن نیز 433 گرم است و در ژانویه امسال با اندروید 14 و One UI 6 عرضه خواهد شد. قیمت Galaxy Tab Active 5 هنوز به‌صورت رسمی اعلام نشده است.

نظر شما درباره تبلت مقاوم Galaxy Tab Active 5 سامسونگ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی