حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

طراحی خاص تبلت مقاوم سامسونگ Galaxy Tab Active 5 را ببینید

نوشته

4 ماه قبل | بدون دیدگاه | رندر، سامسونگ، شایعات

سامسونگ در حال کار بر روی تبلت مقاوم جدید خود یعنی گلکسی تب اکتیو 5 است. این دستگاه در وب سایت چندین رگولاتوری رصد شده و حالا یک گزارش جدید به ما نگاهی به طراحی خاص تبلت مقاوم سامسونگ Galaxy Tab Active 5 می‌دهد.

تبلت مقاوم سامسونگ Galaxy Tab Active 5

تبلت سامسونگ Galaxy Tab Active 5 احتمالا دارای صفحه نمایش 8 اینچی خواهد بود. این محصول برای ارائه مقاومت بیشتر، با فریم ضخیم احاطه شده و دکمه های فیزیکی ناوبری منوهای اندروید روی لبه پایین نمایشگر حضور دارد. این به آن دلیل است که حتی با دستکش باید کنترل باشد. نمایشگر آن را می‌توان با دستکش نیز لمس کرد و برای محافظت بیشتر با شیشه مقاوم Corning Gorilla Glass 5 پوشانده شده است.

همانطور که در تصویر بالا می‌بینید، قاب پشتی یک طرح خاص دارد که حس مقاوم بودن را القا می‌کند. یک دوربین 13 مگاپیکسلی با قاب دایره‌ای و یک فلاش LED در این بخش قابل مشاهده است.

گلکسی تب اکتیو 5 دارای گواهی مقاومت نظامی MIL-STD-810H و گواهی IP68 برای مقاومت در برابر آب و خاک است. این تبلت به لطف طراحی خاص فریم خود می‌تواند در سقوط از فاصله ۱.۲ متری جان سالم به در ببرد. طراحی این فریم را در تصویر زیر می‌بینید، جایی که دکمه قفل رنگی متفاوت دارد.

 

تب اکتیو 5 از قلم S Pen نیز پشتیبانی می کند و این قلم هم گواهی IP68 دارد. همچنین گفته می‌شود که سامسونگ سیستم حفاظت امنیتی Knox، تشخیص چهره یا اسکن اثر انگشت و امکان سفارشی‌سازی دکمه فیزیکی اختصاصی برای دسترسی سریع به برنامه‌ها یا عملکردهای پرکاربرد را ارائه می‌دهد. سیستم صوتی با پشتیبانی از Dolby Atmos ارائه می شود.

از نظر عملکرد، شایعه شده که این تبلت از تراشه اگزینوس 1380 با حداکثر 6 گیگابایت رم و 64 یا 128 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا استفاده می کند. این تراشه در گلکسی A54 حضور دارد و عملکرد آن در سطح میان‌رده است.

یک باتری 5050 میلی آمپر ساعتی دستگاه را تغذیه می کند و در کمال تعجب، گفته می شود که با سیستم عامل اندروید 12 به صورت پیش‌فرض عرضه می‌شود. در حالی که اکثر محصولات جدید این شرکت با اندروید ۱۴ ارائه می‌شوند، این بخش گزارش عجیب است.

بخش اتصالات شامل 5G، Wi-Fi 6، بلوتوث 5.3، NFC و اتصال GPS خواهد بود. گفته می‌شود که این تبلت مقاوم سامسونگ در کنار گوشی مقاوم گلکسی ایکس کاور ۷ عرضه خواهد شد.

نظر شما چیست؟ منتظر تبلت مقاوم سامسونگ هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)