حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تبلت مقاوم سامسونگ Galaxy Tab Active 5 زمستان امسال معرفی می‌شود؟

نوشته

5 ماه قبل | بدون دیدگاه | تبلت، سامسونگ

سامسونگ محصولات مقاوم متنوعی دارد که معمولا با نام Active شناخته می‌شوند. بیش از ۱ سال رونمایی تبلت گلکسی Tab Active 4 Pro سامسونگ با اسنپدراگون 778 و باتری قابل‌تعویض می‌گذرد. در گزارش جدیدی اطلاعاتی درباره تبلت مقاوم سامسونگ Galaxy Tab Active 5 داریم. گفته می‌شود که این محصول زمستان امسال معرفی می‌شود.

تبلت مقاوم سامسونگ Galaxy Tab Active 5

لیست FCC برای تبلت جدید سامسونگ رصد شده که جزئیاتی را در مورد آن فاش می کند. البته باید بدانید که این لیست اشاره مستقیمی به نام دستگاه ندارد. با این حال با بررسی داده‌های موجود می‌توان به گلکسی تب اکتیو ۵ رسید.

به مانند نسل قبل باید بدانید که باتری دستگاه جدید نیز قابل تعویض توسط کاربر خواهد بود، اما تصویر آنقدر واضح نیست که بتوان جزئیاتی در مورد حجم آن پیدا کرد. البته شماره مدل EB-BX306GBY این باتری قابل مشاهده است.

طبق روال معمول طراحی تبلت‌ها، سامسونگ در حال حاضر ۲ مدل تبلت جدید با مدل‌های SM-X300 (برای نسخه فقط وای فای) و SM-X306B (برای نسخه با اتصال 5G) در دست توسعه دارد.

این گزارش برچسب قیمتی حدود 800 یورو را پیشنهاد می‌کنند که با قیمت Tab Active 4 Pro مطابقت دارد. همچنین ادعا می‌شود که درست مانند نسخه قبلی، یک قلم S-Pen در داخل آن وجود خواهد داشت.

نظر شما چیست؟ منتظر تبلت مقاوم جدید سامسونگ هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)