حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قیمت تبلت Galaxy Tab Active 5 سامسونگ اعلام شد

نوشته

3 ماه قبل | بدون دیدگاه | اخبار، سامسونگ

چند روز پیش، سامسونگ از تبلت Galaxy Tab Active 5 رونمایی کرد، و هم اکنون قیمت این محصول رسماً مشخص شده است. این تبلت مقاوم برای مصارف تجاری و صنعتی طراحی شده و دارای ویژگی هایی مانند بدنه بادوام و باتری قابل تعویض توسط کاربر است.

نسخه LTE تبلت مقاوم Galaxy Tab Active 5 با قیمت حدود ۵۵۰ دلار عرضه می‌شود

قیمت مدل پایه تبلت Galaxy Tab Active 5 با قابلیت اتصال به شبکه LTE از ۵۴۸,۹۹ دلار آغاز می‌شود. نسخه 5G با قیمت بالاتری به دست کاربران خواهد رسید. این محصول پیش از پایان ماه مارس ۲۰۲۴ (اوایل فروردین) به دست کاربران ایالات متحده خواهد رسید. برای مشاغلی که از چندین دستگاه استفاده می‌کنند سامسونگ، Galaxy Tab Active 5 Enterprise را ارائه خواهد کرد.

Galaxy Tab Active 5

همان‌طور که اشاره شد، تب اکتیو ۵ یک تبلت مقاوم بوده که برای کار در محیط های سخت ساخته شده است. این محصول دارای گواهینامه MIL-STD-810H و یک قاب محافظ است که باعث حفاظت از این تبلت حتی در برابر سقوط از ارتفاع ۱۲ متری خواهد شد.

این تبلت با شیشه گوریلا گلس ۵ محافظت شده و از استاندارد IP68 (به معنای محافظت در برابر نفوذ آب و گرد و غبار) برخوردار است. Tab Active 5 دارای یک صفحه نمایش ۸ اینچی FullHD با رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی است. دوربین موجود در قاب پشتی این دستگاه وضوح ۱۳ مگاپیکسلی داشته؛ و برای دوربین سلفی نیز یک سنسور ۵ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است.

نگاهی به مشخصات گلکسی تب اکتیو ۵

تراشه اگزینوس ۱۳۸۰ وظیفه تامین نیروی پردازشی مورد نیاز این محصول را بر عهده‌ دارد. گلکسی تب اکتیو ۵ در نسخه های ۶ و ۸ گیگابایت حافظه رم به همراه ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره سازی عرضه می‌شود. این روز ها، سامسونگ به برنامه آپدیت های منظم خود معروف است. با این وجود اما گلکسی Tab Active 5 به طور پیش‌فرض از اندروید قدیمی‌تر ۱۲ برخوردار است.

اگرچه انتظار می‌رود که به روزرسانی سیستم عامل اندروید برای این تبلت ارائه شود. مطابق با گزارش منبع، این دستگاه از باتری ۵,۰۵۰ میلی آمپری و سنسور اثرانگشت بهرمند است. همچنین دکمه اختصاصی Active نیز در این تبلت وجود دارد. از دیگر ویژگی های گلکسی تب اکتیو ۵ می‌توان به پشتیبانی از دو سیم‌کارت، شبکه اینترنت 5G، برخورداری از پین های pogo، درگاه USB type-C و Wi-Fi 6 اشاره کرد.

تبلت مقاوم سامسونگ گلکسی Tab Active 5 رسماً معرفی شد

با توجه به قیمت اعلام شده از سوی سامسونگ، نظر شما درباره تبلت مقاوم Galaxy Tab Active 5 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی