حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تصویر زنده و ظرفیت باتری Galaxy Tab Active 5 (Pro) فاش شد

نوشته

4 ماه قبل | بدون دیدگاه | تبلت، سامسونگ

سامسونگ در حال آماده شدن برای رونمایی از تبلت های مقاوم آینده خود است. جانشین Galaxy Tab Active 4 Pro از راه خواهد رسید. تب اکتیو ۴ پرو در آگوست سال گذشته میلادی رونمایی شده بود. چندی پیش Galaxy Tab Active 5 (Pro) در میان داده های گواهینامه FCC مشاهده شد و هم اکنون تصویر زنده، ظرفیت باتری و توان شارژر این تبلت فاش شده است.

احتمالا ظرفیت باتری Galaxy Tab Active 5 (5 Pro) کمتر از نسل قبل خواهد بود

گلکسی تب اکتیو ۵ (۵ پرو) در میان داده گواهینامه های SafetyKorea و KTL با شماره مدل SM-X306N مشاهده شده است.‌لیست گواهی KTL نشان می‌دهد که این تبلت آینده غول فناوری کره جنوبی دارای باتری ۴,۹۰۰ میلی آمپر ساعتی خواهد بود. هم اکنون می‌دانیم که این دستگاه از شارژ ۱۵ واتی نیز پشتیبانی می‌کند. داده های گواهی SafetyKorea، تصویر زنده Galaxy Tab Active 5 (Pro) را به نمایش می‌گذارد. همان‌طور که در تصویر منتشر شده می‌توان مشاهده کرد، در پایین این تبلت مقاوم یک دکمه فیزیکی به همراه دو دکمه دیگر دیده می‌شود. همانگونه که از یک دستگاه مقاوم انتظار می‌رود، حاشیه های اطراف صفحه نمایش Tab Active 5 (5Pro) نسبتاً زیاد است.

تصویر زنده Galaxy Tab Active 5/ 5 Pro

گلکسی تب اکتیو ۴ پرو دارای یک صفحه نمایش ۱۰.۱ اینچی TFT LCD با وضوح ۱۹۲۰ در ۱۲۰۰ پیکسل است. نمایشگر این محصول به وسیله Corning Gorilla Glass 5 محافظت می‌شود. تراشه Snapdragon 778G به همراه پردازنده گرافیکی Adreno 642L وظیفه تامین نیروی پردازشی مورد نیاز این تبلت را بر عهده دارند. Galaxy Tab Active 4 Pro در دو نسخه با ۴ گیگابایت رم + ۶۴ گیگابایت حافظه ذخیره سازی و ۶ گیگابایت رم + ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی عرضه شده است.

داده های گواهینامه KTL

گلکسی تب اکتیو ۴ پرو از باتری ۴,۷۰۰ میلی‌آمپری برخوردار بود

همان‌طور که Mysmartprice اشاره کرده است، دوربین موجود در قاب پشتی Tab Active 4 Pro وضوح ۱۳ مگاپیکسلی داشته و برای دوربین سلفی این دستگاه، یک سنسور ۸ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است. این محصول از جک ۳.۵ میلی‌متری صدا برخوردار بوده و از سنسور های ضروری از جمله تشخیص اثر‌انگشت، شتاب سنج، ژیروسکوپ، مجاورت و قطب نما بهره‌مند است. باتری این تبلت ظرفیت ۷,۶۰۰ میلی‌آمپری دارد.

تبلت مقاوم سامسونگ Galaxy Tab Active 5 زمستان امسال معرفی می‌شود؟

نظر شما درباره Galaxy Tab Active 5 / 5 Pro چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی